تاج: اگر خودزنی نکنیم لیگ خوبی داریم

به گزارش افکارخبر، مهدی تاج در خصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی و تقدیر از ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا، گفت: خیلی به‌ندرت پیش می‌آید بازیکنی در لیگ برتر 400 بازی به میدان رفته باشد. ما به‌احترام ابراهیم صادقی امروز به ورزشگاه آمدیم و از این بازیکن تقدیر کردیم.

وی افزود: ابراهیم صادقی بازیکن بسیار خوب و بااخلاقی بوده و هست و من هیچ وقت به یاد نمی‌آورم او در بازی اخراج شده باشد اما اولین بازی این بازیکن برای سایپا در لیگ برتر را به یاد دارم.

رئیس سازمان لیگ درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، یادآور شد: در گروه‌هایی که قرعه‌کشی شده گروه مرگ و زندگی نداریم چرا که همه تیم‌ها قدرتمند هستند، البته تیم بسیار قوی داریم، بحث باشگاه‌های ما جداست. شما در نظر بگیرید یک تیم قطری 25 میلیون دلار برای جذب یک بازیکن هزینه می‌کند که به پول ما 120 میلیارد تومان می‌شود. در شرایطی که ما در لیگ‌مان در ابتدای فصل 165 میلیارد تومان هزینه کردیم که برداشت ما این است حدود 40 میلیارد هم در نیم‌فصل می‌شود که روی هم رفته 200 میلیارد تومان می‌شود، در نظر بگیرید تفاوت این رقم‌ها چقدر است. مسلماً رقابت کردن باشگاه‌های ایران با رقبای خارجی سخت است.

تاج با ابراز تعطیلی مسابقات لیگ به‌خاطر تیم امید اتفاق افتاد واینکه چقدر می‌شود به آینده این تیم امیدوار بود"، گفت: من به تیم امید بسیار امیدوارم از این جهت که اعتقاد دارم کاشانی و مجموعه‌اش بهترین شکل تیم امید را حمایت می‌کنند. هرچقدر که با تیم ملی هماهنگ بوده و رابطه خوب داریم این رابطه را با تیم ملی و تیم امید هم داریم و از این تیم هم حمایت می‌کنیم تا ان‌شاءالله راهی المپیک شود ضمن اینکه به آینده تیم ملی هم بسیار امیدواریم.

وی درباره اعلام اخیر ای‌اف‌سی مبنی بر اینکه لیگ ایران در سطح بهتری از لیگ ژاپن قرار دارد و آیا واقعاً همین طور است، اظهار کرد: ما لیگ خوبی داریم اما به‌شرطی که خودزنی نکنیم. نمی‌گویم در آسیا لیگ‌مان بهترین است اما در این چند ساله در لیگ ما شاهد جوانگرایی بوده‌ایم که به‌خوبی جواب داده است. از نظر من اجرا و کارهای الکترونیکی نیز زحمات زیادی برای لیگ شده است.