به گزارش افکارخبر، میر کلاهدوز در خصوص شرایط اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت در جزیره کیش اظهار داشت: متاسفانه شرایط آن طور که باید نیست و حاشیه‌هایی به وجود آمده که در آستانه مسابقات آسیایی تمرکزم را به هم زده است. می‌خواهم ماجرایی را بگویم که در این مدت اتفاق افتاده است.

*سکوی پرش قادر میزبانی‌ها بودیم/ آنها امثال مرا استثمار کردند

وی ادامه داد: چهار سال قبل پیش از اینکه به بزرگسالان بیایم اولین مدالم را برای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در رده جوانان گرفتم. بعد از آن به تیم پتروشیمی که قادر میزبان و احد کاظمی دوچرخه‌سواران باسابقه در آن حضور داشتند، رفتم اما متاسفانه زیر نظر آنها استثمار شدم و مثل برده از ما استفاده کردند. در تورهای آسیایی که همه در اخبار اعلام می‌کردند قادر میزبانی یا احد کاظمی به مقام قهرمانی رسیدند پله‌های این سکو که آنها بالا رفتند، ما بودیم. متاسفانه در هیچ جا عنوان نشد که قادر میزبانی و احد کاظمی چه نوع افرادی هستند.

ملی‌پوش دوچرخه سواری گفت: افرادی مانند من پله شدیم که آنها روی سکو بروند. من اگر به مقام‌های دوم و سوم می‌رسیدم به زحمت خودم بود. در تورهای آسیای بیشترین زحمت را ما می‌کشیدیم اما سودش را آنها می‌بردند. حالا بعد از 4 سال به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای خواسته‌هایی برای ماندن در تیم عنوان کردم اما آنها را برآورده نکردند. به همین دلیل تصمیم گرفتم به تیم پیشگامان بروم. متاسفانه از زمانی که این تیم را ترک کردم دشمنی‌ها از سوی این افراد با من آغاز شد. حتی خود این افراد هم خودشان با آمدن کاظم خاتون‌آبادی که بنیانگذار باشگاه پتروشیمی است دیگر آنجا نخواهند بود. اگر مرا می‌خواستند خواسته‌هایم را برآورده می‌کردند. پس با این شرایط هیچ کسی نمی‌تواند بگوید چرا تیمم را عوض کردم.

*مهدی سهرابی و احد کاظمی فحاشی و تهدید کردند

کلاهدوز با اشاره به اتفاقاتی که اردوی روز گذشته تیم ملی در جزیره کیش افتاد، عنوان کرد: احد کاظمی و مهدی سهرابی در تیم ملی و در این اردو حضور دارند. این دو نفر هم در باندی هستند که قادر میزبانی سردسته آن است. در حین تمرین بودیم که سهرابی به من گفت تو ما را فروختی و به تیم دیگری رفتی. من هم گفتم اصلا این طور نیست. نان بازوی خودم را می‌خورم که متاسفانه بعد از این صحبت‌ها فحاشی ناموسی به من کرد. در صورتی که متأهل هستم.

وی ادامه داد: من تا کنون به هیچ کسی بی‌احترامی نکردم و تنها به او گفتم حق نداری اینطوری با من صحبت کنی. سهرابی حتی حمله کرد که من را بزند اما وفایی سرپرست اردو و دیگر بچه‌ها جلوی او را گرفتند. بعد از این اتفاق احد کاظمی من را تهدید کرد و گفت کاری می‌کنم که دیگر در اردو نمانی حتی با دوچرخه خودش به من زد که کم مانده بود در شانه خاکی به زمین بیفتم.

*فدراسیون برخورد نکند، به مراجع قضایی شکایت می‌کنم

این ملی‌پوش جوان با شرح این اتفاق عنوان کرد: به وفایی اعلام کردم که فدراسیون باید با این موضوع برخورد جدی کند. همه حاضران در اردو و حتی خود وفایی دید که آنها چه توهین‌هایی به من کردند، تنها به این علت که باشگاهم را عوض کرده‌ام. این افراد 20 سال است که در تیم ملی بودند اما رفتارشان در شأن یک ملی‌پوش باسابقه نیست و با این شرایط باید کنار بروند چون بودن‌شان در تیم ملی مضر خواهد بود.

کلاهدوز در پاسخ به این سؤال که آیا خودش شکایتی به فدراسیون کرده است یا خیر،‌ گفت: قمری رئیس فدراسیون گفت که نامه‌ای بنویسم و به فدراسیون بدهم تا خود آنها پیگیری کنند. من هم این کار را کردم و قرار است بررسی‌های لازم صورت بگیرد. فاجعه‌ای در اردوی تیم ملی پیش آمده که همه ملی‌پوشان ناظر و شاهد آن بودند. این موضوع برای من خیلی سنگین بود و از لحاظ روحی به هم ریختم و اگر فدراسیون هم بررسی نکند به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد.