به گزارش افکارخبر، سینا عشوری در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در تبریز  گفت: بازی خوب بود و هر دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند اما فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود. در این بازی واکنش‌های اخباری دروازه‌بان تیم ما بهتر از سیدمهدی رحمتی بود و چند «سیو» خوب داشت. این در حالی است که تیم ما چند فرصت را به‌دست آورد، اما متأسفانه ضربات بازیکنان در چارچوب نبود.

بازیکن تراکتورسازی در خصوص صحبت‌های قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی که از او تعریف کرد، اظهار داشت: تعریف‌های قلعه‌نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر است باعث خوشحالی من است. من فقط دو سه روز تمرین کردم، ولی هرچه در توان داشتم در زمین مسابقه گذاشتم و امیدوارم هواداران و کادر فنی از عملکردم راضی باشند. کمی درد داشتم و از لحاظ بدنی نسبت به دیگر بازیکنان کمی عقب‌تر بودم.

عشوری درباره حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی عنوان کرد: در دو سه قبل از بازی با استقلال تمرینات شاداب و متفاوتی را انجام دادیم و قلعه‌نویی هم به بازیکنان انگیزه داد. من به هواداران تراکتورسازی قول می‌دهم که نتایج ضعیف گذشته را جبران خواهیم کرد و این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردانیم.