واکنش برانکو به بد بازی کردن پرسپولیس

به گزارش افکارخبر،  برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه چرا پرسپولیس در نیمه دوم بازی مقابل گسترش فولاد بازی ضعیفی از خود ارائه داد، گفت: به هر حال در مسابقات باید برای حریف جای سؤال کردن هم باقی بگذاریم! در مسابقات این‌چنینی باید بگویم که کار سخت است و حریف هم قطعاً با برنامه و با دست پر به مصاف ما خواهد آمد و به هر حال کار آسانی‌ را در بازی‌ها در پیش نداریم.

وی ادامه داد: گسترش فولاد حریف دیروز ما حریف دست‌وپا بسته‌ای نبود و تیمی نبود که بخواهد به آزادی بیاید تا شکست بخورد. این تیم در جدول رده‌بندی تا قبل از این بازی بالاتر از ما در جدول رده‌بندی قرار داشت و این مسئله نشان می‌دهد که این تیم، تیم خوبی بود و تلاش زیادی انجام دادند تا نتیجه را بگردانند اما در نهایت این ما بودیم که برنده شدیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: گسترش فولاد تیم ضعیفی نبود و به نظر من تیم بسیار خوبی بود و ما سخت‌ترین بازی خودمان را تا اینجای لیگ انجام دادیم. این تیم چند بازیکن سرعتی و جوان خوب داشت که بازیکنان ما را تحت فشار قرار دادند و به همین دلیل ما بازی سختی را انجام دادیم. از طرف دیگر هم گسترش فولاد یکی از تیم‌هایی است که گل بسیار کمی خورده از نظر دفاعی از بهترین‌‌های لیگ ما هستند و پیش از این دیده بودیم که آنها کم گل خورده‌اند و این مسئله نشان داد که آنها خط دفاعی خوبی دارند و ما کار سختی در پیش داشتیم چرا که آنها به ندرت گل می‌خورند.

برانکو درباره دیدار این هفته تیمش مقابل راه‌آهن و اینکه این تیم هم از نظر دفاعی جزو تیم‌های مستحکم است، اظهار داشت: قطعاً برای بازی جمعه مقابل راه‌آهن برنامه‌های خاص خودمان را داریم اما از من نخواهید که در رسانه‌ها بگویم چه برنامه‌هایی برای این بازی داریم و مطمئناً تاکتیک تیمی ما در بین خود بازیکنان و اعضای تیم باقی خواهد ماند.

وی درباره حضور مهدی تارتار سرمربی تیم راه‌آهن در ورزشگاه آزادی و در زمان بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تأکید کرد: تارتار مربی بسیار خوب و تکامل‌گرایی است و او توانایی خودش را در اولین بازی راه‌آهن امسال نشان داده است که توانست 2 روز پیش در اصفهان سپاهان را متوقف کند. آنها تیم شایسته‌ای هستند و توانایی‌های زیادی هم دارند و قطعاً ما مقابل این تیم کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مهدی تارتار برای تماشای بازی ما به استادیوم آمد چرا که او قطعاً مشغول سازماندهی تیم خودش است و ما حتماً روز جمعه بازی بسیار سختی مقابل راه‌آهن خواهیم داشت. البته ما روز گذشته یک پیروزی خوب به دست آوردیم و روحیه خوبی داریم و آماده می‌شویم تا جمعه به مصاف راه‌آهن آماده برویم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌هایی برای آماده‌سازی تیمش در تعطیلات نیم‌فصل دارد، اظهار داشت: برنامه‌های نیم‌فصل خودمان را آماده کرده‌ایم و همه چیز مشخص است اما هنوز هیچ مسئله‌ای قطعی نشده است و باید تا چند روز آینده منتظر بمانیم تا وضعیت برنامه‌های نیم‌فصل ما هم مشخص شود.