در پرسپولیس خوب باشید تیم ملی خودش می آید

به گزارش افکارخبر، محسن مسلمان درباره پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز و بازی هفته آینده مقابل راه‌آهن صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

* روز گذشته برد خوب اما سختی مقابل گسترش فولاد به دست آوردید.

- بله، ما بازی سختی داشتیم و به نظرم یکی از سخت ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم اما خوشبختانه شرایط پرسپولیس خوب است. دیروز هم بازی را خوب شروع کردیم به طوری که بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود و توانستیم به گل هم برسیم، اما در نیمه دوم، شرایط فرق کرد و ما برای کنترل بازی به میدان آمدیم، هر چند که چند موقعیت هم داشتیم، اما توپ های مان گل نشد. در کل، خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم و خودمان را به بالای جدول نزدیک تر کنیم.

 

* پرسپولیس نیمه دوم عقب نشسته بود، آیا این مسئله به دلیل تدابیر تاکتیکی بود یا فشار گسترش فولاد، و یا اینکه افت کرده بودید؟

- ما منطقی بازی کردیم و افتی نداشتیم. گسترش فولاد به جز یک موقعیت که سوشا توپ‌شان را گرفت، موقعیت دیگری روی دروازه‌ ما ایجاد نکردند، البته با بیرون رفتن رضا نورمحمدی از زمین، کمی کار ما سخت شد، اما مطمئناً در بازی‌های بعدی هم حملات زیادی خواهیم کرد، هر چند که در خیلی از بازی‌ها توپ های مان گل نمی‌شد و نتایج از دست می‌رفت.

 

* به نظر می‌رسد پرسپولیس بیشتر به دنبال امتیازگیری رفته تا بازی زیبا.

- باید بگویم گرفتن سه امتیاز از هر چیزی مهم‌تر است. در خیلی از بازی‌ها ما تیم برتر بودیم اما سه امتیاز را نمی‌گرفتم اگر دیروز هم سه امتیاز را از دست می‌دادیم شرایط برای ما سخت می‌شد. الان اما سه امتیاز را گرفتیم و امید داریم تا به بالای جدول برسیم و شرایط‌مان بهتر شود.

 

* پاس گل دیروز تو به بنگستون در برنامه 90 به عنوان پاس گل هفته انتخاب شد، در این باره چه صحبتی داری؟

- من زحمات بچه‌ها را تکمیل کردم، البته این را بدانید که اگر فوروارد و مهاجم خوب حرکت نکند، هافبک هم نمی‌تواند پاس خوب بدهد. در گل دیروز هم خود جری بنگستون حرکت را آغاز کرد و در ادامه به گل رسیدیم.

 

* قبول داری که وضعیت خودت هم نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده و هواداران پرسپولیس را امیدوار کرده‌ای؟

- خدا را شکر می‌کنم که شرایطم بهتر شده و می‌خواهم همین روند را ادامه دهم و امیدوار هستم که می‌توانم بهتر از این هم باشم هر چند که مهم نتیجه‌گیری پرسپولیس است و برای این مسئله تلاش می‌کنیم.

 

* ‌با ادامه این وضعیت امید داری که به تیم ملی برسی؟

- اگر شما در پرسپولیس خوب بازی کنید، تیم ملی هم خودش می‌آید. دوست دارم آنقدر خوب کار کنم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.

 

* روز جمعه در هفته پانزدهم لیگ برتر باید به مصاف راه‌آهن بروید، درباره این بازی چه صحبتی داری؟

- بازی با راه‌آهن برای ما خیلی سخت است، هر چند که همه بازی‌ها سخت است چون تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه مضاعفی می‌آیند و این مسئله کار ما را سخت می‌کند. راه‌آهن تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد، اما ما به دنبال انجام یک بازی زیبا و گرفتن سه امتیاز هستیم.

 

* با باری کردن در زمین شهر قدس مشکلی ندارید؟

- تا جایی که من شنیدم، زمین شهر قدس زمین خوبی است و درست است که ما در این زمین غریب هستیم، اما در همان دقایق ابتدایی به شرایط بازی عادت می‌کنیم و می‌توانیم بازی خودمان را در این زمین هم انجام دهیم.

 

* برانکو بارها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده که پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، نظر تو به عنوان بازیکن پرسپولیس در این باره چیست؟

- برانکو نه تنها در این هفته بلکه از همان ابتدای فصل به ما گفت که می‌توانیم قهرمان شویم، چرا که بهترین تیم لیگ ما هستیم و بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم، اما فقط بدشانس بودیم که در برخی از بازی‌ها نتیجه نگرفتیم و از طرف دیگر، چند هفته داوری‌ها به ضرر ما بود که اگر اینطور نمی‌شد الان با امتیاز خوبی در صدر جدول بودیم. با این همه، هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده و ما با قدرت بازی‌ها را ادامه می‌دهیم و امیدواریم که قهرمانی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم تا دل آنها را شاد کنیم.