به گزارش افکارخبر، بابک حاتمی پس از رهایی از بند مصدومیت چند بازی است که نه درترکیب اصلی بلکه به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین می شود و البته عملکرد خوبی نیز در دقایقی که در زمین بوده برای پرسپولیس داشته است. دیروز به سراغ این هافبک سرخپوشان رفتیم و چند دقیقه‌ای با او همکلام شدیم که در ادامه می توانید این مصاحبه را بخوانید:

آقای حاتمی از بازی با گسترش شروع کنیم بازی را چگونه دیدید‌؟‌

فکر می کنم اهمیت این بازی بر کسی پوشیده نبود ، ما باید در شرایط میزبانی این سه امتیاز را به دست بیاوریم تا همچنان فاصله خود با صدر جدول را کم کنیم. خوشبختانه در همان نیمه نخست به گل دست یافتیم و از تک گل خود به خوبی در نیمه دوم دفاع کردیم. البته اگر کمی شانس داشتیم همان شوت محکم بنگستون در دقیقه 5 باید به گل نفت پرسپولیس تبدیل می شد و در این حالت شک نکنید روند بازی به سمتی پیش می رفت که ما می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

از دیروز خیلی‌ها انتقادات فراوانی را نسبت به بازی تدافعی پرسپولیس مطرح کرده‌اند نظر شما در این باره چیست؟‌

ببینید فوتبال حرفه ای یعنی اینکه شما هیچ رقیبی را دستکم نگیرد حال اینکه قبل از این بازی گسترش در جدول دو رده از ما بالاتر بود ،‌به همین دلیل به هیچ وجه بازی ساده ای نداشتیم و شما شک نکنید این تیم یکی از تیم های بسیار خوب لیگ است. ضمن آنکه مهمترین مسئله به دست آوردن سه امتیاز است که ما به این مهم دست یافتم.

کمی در خصوص خودت بگو در این چند بازی بعد از مصدومیت به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شدی؟‌

خب این با صلاحدید سرمربی است که کدام بازیکن چه زمانی وارد زمین شود و هر زمانی که آقای برانکو من را به زمین بفرستد با تمام توان به قول معروف از دل و جان برای پرسپولیس تلاش می‌کنم و سعی می کنم بهترین بازی را برای تیمم انجام دهم. البته تمامی بچه ها همین گونه هستند اما من از طرف خودم صحبت می‌کنم.

بازی با راه‌آهن را چگونه ارزیابی می کنید؟‌

عرض کردم بازی ساده به ویژه در این لیگ وجود ندارد شما ببینید با اینکه یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده اما امتیاز تیم ها به هم بسیار نزدیک است ، ما تمام تمرکزمان را بر روی این بازی گذاشته ایم و فقط به فکر کسب سه امتیاز از این بازی‌ها هستیم تا هم نیم فصل نخست را با پیروزی به پایان برسانیم تا هم از سایر رقبا در جدول عقب نمانیم و به نوعی فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنیم.

آیا در این بازی شما در ترکیب اصلی حضور دارید؟‌

در این باره من تصمیم گیری نمی‌کنم اما در تمرینات تمام تلاش خود را می‌کنم تا آمادگی کامل داشته باشم ، من به شخصه برای حضور در ترکیب اصلی انگیزه زیادی دارم و سایر بازیکنان هم همین شرایط را دارند. خوشبختانه پرسپولیس از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و فاصله بازیکنان روی نیمکت و درون زمین زیاد نیست حتی در بسیاری از بازی ها بازیکنانی که از روی نیمکت با توجه به تاکتیک سرمربی و صلاحدید او به زمین می‌روند ، کاملا تاثیرگذار هستند و می توانند به بهترین شکل گره بازی را باز کنند.

فکر می‌کنی این پرسپولیس اگر در نیم فصل هم بازیکنی را به تیم اضافه نکند آیا می تواند مدعی قهرمانی باشد؟‌

در این نکته که پرسپولیس مدعی قهرمانی است شک نکنید خوشبختانه هم این پتانسیل در تیم وجود دارد هم تمامی بازیکنان به این موضوع که می توانیم قهرمان بشویم ایمان دارند ،‌درست است که الان زود است بخواهیم بگوییم ما قهرمان خواهیم شد اما روند صعودی تیم نشان می دهد با چند برد دیگر جزو دو یا سه تیم اول جدول خواهیم بود.

در بازی با گسترش تماشاگران زیادی به استادیوم نیامدند ، عده‌ای سردی هوا و برخی گرانی بلیت را دلیل این موضوع می دانند نظر شما چیست؟‌

به اعتقاد من هر دو این موارد در تعداد تماشاگران تاثیر داشته است ،‌اما به هر حال پرسپولیس به حضور همین هواداران که در سرما و گرما تیم را تنها نمی‌گذارند. دل خوش است اینکه بلیت گران است موضوع منطقی است چرا که اکثر هواداران جوانان و دانش آموزان هستند که تهیه بلیت برای تمامی بازی ها واقعا برای برخی از آنها سخت است. شما مطمئن باشید در بازی با راه‌آهن هم هواداران ما را تنها نمی‌گذارند آنها همیشه و در سخت‌ترین شرایط پشت تیم بوده اند و من به نمایندگی از سایر بازیکنان از آنها تشکر می‌کنم.

در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمائید.

من زمان زیادی نیست که از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده ام و از اعتمادی که برانکو به من داشته بسیار خوشحالم و با تمام وجود تلاش می کنم پاسخ اعتماد او را بدهم. پرسپولیس در حال حاضر روی ریل پیشرفت است و حمایت هواداران و به ویژه پیشکسوتان برای ما بسیار مهم است و از آنها تشکر می‌‌کنم.