«آزادی» بازسازی می شود

به گزارش افکارخبر، مهدی تاج در حاشیه دیدار استقلال تهران و صبای قم از هفته پانزدهم لیگ برتر و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب در خصوص اعتراض هواداران استقلال به نحوه قضاوت داور گفت: به اعتقاد من داوری بد نبود و بالاخره هر انسانی اشتباه می کند اما صالحی تمام تلاشش را می کند تا یک قضاوت خوب را چه در این دیدار و چه در دیدارهایی که قضاوت به او سپرده می شود انجام دهد. ما همیشه از داوران حمایت می کنیم تا بتوانند با آرامش به قضاوت به بپردازند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اعتراض علی دایی نسبت به فرید کریمی بازیکن صبای قم گفت: قوانین فرق کرده است و مثل چند سال پیش نیست. در گذشته یک بار محسن یوسفی که بازیکن استقلال بود پس از پایان سربازی اش مستقیم به استقلال آمد ولی الان قوانین فرق کرده و مسئولین تیم ها باید به قوانین احترام گذاشته و آن را رعایت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا به تماشای بازیهای جام باشگاههای جهان نرفته است، گفت: از ژاپن دعوتنامه داشتم به تماشای این بازیها بروم اما به خاطر زمان طولانی آن و شرایط جسمی که داشتم و کارهای زیادی که در سازمان لیگ داریم به این سفر نرفتم.

تاج در خصوص ایرادهایی که ای اف سی از ورزشگاه آزادی گرفته است گفت: ای اف سی نظارت دقیقی در تمامی ورزشگاهها دارد و از طبقه دوم ورزشگاه آزادی ایراد گرفته است اما رئیس جمهور محترم قول داده است که هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند.

وی تصریح کرد: اگر هر چه زودتر در این خصوص اقدام نکنیم احتمال اینکه سهمیه آسیایی مان کم شود، بسیار زیاد است.

رئیس سازمان لیگ در خصوص تیم ملی امید نیز گفت: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا تیم ملی امید بعد از ۴۰ سال به المپیک راه پیدا کند و به همین دلیل یک ماه لیگ را تکمیل خواهیم کرد تا تیم امید با آمادگی کامل راهی کسب سهمیه المپیک شود.

وی در خصوص صحبت های برخی مربیان در مورد جوانگرایی نیز گفت: همه تلاش می کنیم تا جوانگرایی بیشتری در تیم ها بوجود بیاید تا آینده فوتبال ایران روشن تر شود و این جوانان بتوانند در سالهای آتی بازیکنانی با تجربه و موثری برای تیم ملی کشورشان باشند.

تاج در پایان و در پاسخ به این سئوال که  سایپا می تواند در نیم فصل دوم در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال و پرسپولیس باشد، گفت: ما دوست داریم تیم های لیگ برتری از میزبانی شان به نحوه احسن استفاده کنند اما بعید می دانم که شورای تامین با این مسئله موافقت کند.