محمد دانشگر در خصوص برد تیم فوتبال نفت تهران مقابل سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: به نظر من یکی از بهترین بازی‌های لیگ این بازی بود چرا که دو تیم تاکتیکی لیگ برتر با هم بازی می‌کردند اما متاسفانه چمن ورزشگاه تختی کمی از کیفیت بازی انداخت اما در نهایت خوشحالم که در غیاب 8 بازیکن اصلی توانستیم سایپا را ببریم و امیدوارم با ادامه این بردها اعتماد به نفس به تیم بازگردد.

وی درباره تیم سایپا هم افزود: سایپا تیم خوبی است که از بازیکنان باتجربه و جوانی مثل جواد نکونام، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی،‌ مهدی ترابی و ... سود می‌برد اما تیم ما هم بازیکنان خوبی در ابتدای فصل جذب کرد و در این هفته‌ها که بازیکنان اصلی غایب هستند بازی به جوان‌ها هم رسید و ‌آنها هم تلاش کردند تا جواب اعتماد مربیان را بدهند.

مدافع جوان تیم نفت در خصوص تقابلش با غلامرضا رضایی مهاجم فعلی سایپا و سابق نفت خاطرنشان کرد: غلامرضا رضایی از بهترین مهاجمان لیگ کشورمان است که سال گذشته زحمات زیادی برای نفت کشید و مجموعه نفت تلاش‌های او را فراموش نمی‌کنند و ما هم مقابل این بازیکن کار سختی داشتیم.

دانشگر در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم نفت بعد از دو برد پیاپی و کسب 6 امتیاز چگونه خواهد بود گفت: از ابتدای فصل تا بازی پنجشنبه مقابل سایپا همیشه خوب بازی کردیم اما در برخی از بازیها توپ‌های ما گل نشد اما خدا را شکر می‌کنم که در این دو بازی توپ‌های بازیکنان تبدیل به گل می‌شود و با تمرکز بیشتری بازی می‌کنیم البته ما یک بازی سخت مقابل استقلال اهواز داریم که به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم بگیریم.