اگر این شرایط را می دانستم از پرسپولیس نمی رفتم

محمد نوری هافبک ایرانی تیم المسیمیر قطر مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه الوطن داشته است و در این مصاحبه تاکید کرده که این تیم در لیگ ستارگان قطر باقی خواهد ماند.

این هافبک ایرانی درباره شکست‌های متوالی تیم المسیمیر گفت: ما دوره سختی را پشت سر می‌گذاریم. فکر می‌کنم پایان نیم فصل اول فرصت مناسبی است تا از این شرایط خارج شویم. در خیلی از مسابقاتی که شکست خوردیم، شایسته باخت نبودیم.

نوری در پاسخ به این سئوال که اختلاف امتیاز تیم مسیمیر با دیگر تیم‌های انتهای جدولی زیاد شده و این به معنای نزدیک شدن شما به سقوط است، گفت: همانطور که گفتم وضعیت ما سخت و دشوار است. لازم است که اشتباهات و مشکلات تیم را برطرف کنیم. تیم الوکره در چند دیدار گذشته خود وضعیت خوبی داشته و در مسابقاتش پیروز شده است فاصله‌اش را با ما بیشتر کرده است که این یک نوع هشدار است.

هافبک ایرانی تیم مسیمیر درباره ارزیابی‌اش از لیگ قطر خاطرنشان کرد: سطح مسابقات و تیم‌ها در قطر بالا است و این یکی از نتایج حضور بازیکنان دیگر کشورها از جمله ژاوی هافبک سابق بارسلونا است. این موضوع به نفع تیم ملی فوتبال قطر هم هست که می‌تواند در دو سال آینده جزو بهترین تیم‌های قاره آسیا شود. این چیزی است که در بازی دوستانه قطر با ترکیه مشخص بود.

نوری در پاسخ به این سئوال که کدام باشگاه‌های قطر از دیگر تیم‌ها قوی‌تر هستند، گفت: به نظر من بهترین تیم لیگ الریان است. بعد از الریان، الجیش و السد بهترین باشگاه‌ها هستند.

وی درباره اینکه در شروع کارش در تیم مسیمیر عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: حرف شما درست است. به خاطر مشکلات بدنی در ابتدا خیلی مصمم بودم تا به شرایطی برگردم که سال گذشته در باشگاه پرسپولیس داشتم. در واقع می‌خواهم این فصل را با قدرت برای کمک به تیم مسیمیر برای رسیدن به هدفش به پایان برسانم. من یکسال با تیم مسیمیر قرارداد دارم و تلاشم این است که هدف باشگاه کمک کنم.

نوری در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت سقوط تیم به لیگ دسته دوم، قراردادش را با مسیمیر تمدید می‌کند یا خیر، اظهار کرد: صحبت از تمدید قراردادم سخت است ولی به بازی در لیگ دسته دوم فکر نمی‌کنم. در حال حاضر تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی مانده است اما من خودم را جزوی از باشگاه می‌دانم و به آنچه که فکر می‌کنم، اتمام لیگ به بهترین شکل ممکن است. بعد از آن برای ماندن یا رفتن تصمیم خواهم گرفت. قطعا از اینکه در لیگ ستارگان قطر که یک لیگ سازمان یافته و منظم است بازی می‌کنم، خوشحالم.

وی همچنین درباره اینکه آیا روزی که به المسیمیر آمد، پیش بینی می‌کرد باید برای ماندن در لیگ بجنگد؟ گفت: وقتی به قطر آمدم، تصورم این بود که برای جایگاه‌های بالاتر جدول بجنگیم. هرچند تیم ما برای اولین بار به لیگ ستارگان صعود کرده است ولی با گذشت زمان متوجه سختی کار در لیگ و اختلاف زیاد بین تیم مسیمیر با سایر تیم‌ها شدم.

هافبک ایرانی تیم مسیمیر در پاسخ به این سئوال که یعنی اعتقاد دارید تیم به لیگ دسته اول باز نخواهد گشت؟ گفت: هرگز! این فقط تیم ما نیست که صعود کرده است چرا که در تمامی لیگ های جهانی تیم هایی هستند که برای اولین بار به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و حتی برای قهرمانی رقابت می‌کنند اما در جواب سوال شما که پرسیدید باید بگویم من از باشگاه پرسپولیس به تیم مسیمیر پیوستم، در پرسپولیس برای صدرنشینی بازی می‌کردم و اگر از ابتدا می‌دانستم پس از پیوستنم به باشگاه مسیمیر این تیم سقوط می‌کند هرگز به این تیم نمی‌آمدم.