مهدی رجب‌زاده در خصوص شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برترگفت: بازی جاندار و خوبی بود. تیم ما 70 درصد مالکیت بازی را در اختیار داشت و متأسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. ما وسط زمین توپ را لو دادیم و در نهایت گل خوردیم. این در حالی است که چند فرصت صد در صد گلزنی را از دست دادیم و این بسیار عجیب بود. موقعیت‌هایی که از دست رفت، واقعاً برای‌مان باورکردنی نبود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: داور دو پنالتی مسلم را روی مسعود حسن‌زاده نگرفت و این خیلی عجیب بود. حساسیت این مسابقه بسیار زیاد بود و معتقدم داوری که انتخاب کردند مناسب این بازی نبود. این مسابقه برای داور سنگین بود و نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد. در مجموع استقلال خوزستان با خوش‌شانسی برنده این مسابقه شد و فکر می‌کنم باید سه گل از ما می‌خورد.

وی در مورد قهرمانی استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال آنها زحمت کشیدند و نتایج خوبی گرفتند. تاکتیک استقلال خوزستان این است که با هفت بازیکن دفاع کند و سه نفر نزدیک دروازه حریف هستند تا مدافعان این تیم توپ را به آنها برسانند. من از استقلال خوزستان تاکتیک و فوتبال فنی ندیدم، ولی به هر حال این روش آنها تا الان جواب داده است.

رجب‌زاده تصریح کرد: تا پایان لیگ خیلی فرصت باقی مانده است و فراموش نکنید که تیم‌هایی مثل برق شیراز و فجر هم چنین نتایجی گرفتند، ولی در نهایت سقوط کردند. البته من نمی‌گویم استقلال خوزستان سقوط خواهد کرد، ولی در نیم‌فصل دوم ممکن است خیلی اتفاقات رخ دهد.

هافبک باتجربه تیم ذوب‌آهن همچنین در خصوص مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تأکید کرد:  از الان نمی‌توان در مورد تیم قهرمان پیش‌بینی خاصی انجام داد و فکر می‌کنم شش تیم مدعی قهرمانی هستند.