در حالی که ایگور استیماچ سرمربی اهل کرواسی دیروز موفق به کسب نتایج مطلوب نشده است، مدیرعامل باشگاه همانطور که البته از او انتظار هم می‌رود، دیگران را به صبر دعوت کرده است.

 

باقریان همچنین درباره یک نقل قول هم توضیح می‌دهد، اینکه آیا سپاهان به دلیل آه بازیکنان یا مربیانی که بدون تسویه مالی از این تیم جدا شده‌اند، باعث نتایج ضعیف این تیم است یا نه؟ این مصاحبه را به نقل از ایلنا بخوانید.

 

*گویا حضور استیماچ هم دوای درد سپاهان نبود و تیم شما دوران افت خودش را سپری می‌کند. در این رابطه صحبت می‌کنید؟

 

به لحاظ فنی تغییراتی که باید انجام می شده صورت گرفته است و این تغییرات فنی در تیم احساس می‌شود. در مورد بحث نتیجه گیری هم باید بگویم که به زمان بیشتری نیاز داریم و البته باید روی بحث های روحی و روانی هم کار شود تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

 

*از عملکرد تیم در نیم فصل اول راضی هستید؟

 

نه. اصلا راضی نیستیم. جایگاه واقعی سپاهان این نیست. یک بحث فنی است که پیگیر آن هستیم و بحث های دیگر را هم به موازات آن دنبال می کنیم. البته به نیم فصل دوم خیلی امیدواریم چون بازیکنان جوان ما جایگاه خودشان را پیدا می کنند و چند بازیکن هم به تیم اضافه می شوند تا نقاط ضعف مان برطرف شود. نیم فصل دوم نیم فصل سپاهان است.

 

*شایعه شده استیماچ در سپاهان کاره ای نیست و همه کاره محرم نویدکیا است. این شایعات چقدر به واقعیت نزدیک است؟

 

مربیانی مثل استیماچ مربیانی نیستند که این انگ‌ها به آنها بچسبد. اجازه هم نمی دهند که چنین مسایلی پیش بیاید. این حرفها زیبنده مربیانی با کارنامه استیماچ که در سطح جهانی کار کرده اند، نیست . شاید استیماچ از کسی مشورت بگیرد اما اینطور نیست که دیگران برایش تعیین تکلیف کنند.

 

*محسن بنگر اعلام کرده سپاهان به خیلی ها ظلم کرده و به همین دلیل نتیجه نمی گیرد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

 

آدم هایی که الان در سپاهان هستند ظلمی به کسی نکرده اند که با آه و نفرین دیگران تاوان پس بدهند. بهتر است در مورد فوتبال بحث های فنی را مطرح کنیم. در مورد افرادی که قبلا در مجموعه بوده‌اند نمی‌توانم اظهارنظر کنم اما این سیستمی که الان در باشگاه است ظلمی به کسی نکرده است.

 

*به فرکی هم در مجموعه شما ظلمی نشد؟

 

از طرف باشگاه  هیچ ظلمی به هیچ کس نشد. افرادی که در باشگاه هستند نه به فرکی بلکه به هیچ کسی ظلم نکرده اند. بنابراین باید بگویم که نه به فرکی، نه به بنگر و نه به هیچ کس دیگری هیچ ظلمی نکرده‌ایم.

 

*با توجه به شرایط تیم نگران لیگ قهرمانان آسیا نیستید؟

 

ما یک سری کمبودها و مشکلاتی داشتیم که با اضافه شدن بازیکنان جدید و آماده شدن جوانان مان از جایگاه‌مان در آسیا و ایران دفاع می کنیم.

 

*از داوری ها در نیم فصل اول راضی بودید؟

 

یکی از مشکلات کشور ما این است که افراط و تفریط داریم؛ در یک مقطع می آیند و یک جوی علیه یک تیم ایجاد می کنند تا ضربه بخورد. سال گذشته می گفتند داوران و فدراسیون فوتبال، سپاهان را حمایت می کنند. الان هم به شدت فشار می آورند و به همین دلیل اشتباهات داوری علیه ما زیاد است و ضربات سنگینی خورده‌ایم. در واقع حداقل در 7-8 بازی گردن ما را زده اند در صورتی که باید تعادل ایجاد شود و لا اقل در اصفهان گردن ما را نزنند!