ناراحتی قلعه نویی ازهافبک موردعلاقه‌اش

 قصه بختیار رحمانی و امیر قلعه نویی مربوط به امروز و دیروز نیست. کاپیتان سابق فولاد، از روزی که در تیمش اوج گرفت و نامش بر سر زبان ها افتاد یک مشتری پرو پاقرص به نام امیر قلعه نویی، مربی آن روزها بسیار محبوب استقلال پیدا کرد. بختیار هر سال و نیم سال بحث حضورش در استقلال پیش می آمد اما هر بار بنا به دلیلی این مساله منتفی می شد. از سوی دیگر دو طرف در مصاحبه های خود حسابی دل و قلوه به یکدیگر قرض می دادند و بابت سر نگرفتن این انتقال افسوس می خوردند.

آن روزها گذشت و قلعه نویی که روزی آرزویش هدایت بازیکنی مثل بختیار رحمانی بود،‌بالاخره به مرادش رسید؛ آن هم در تراکتورسازی که اوایل حضورش در این تیم مخالفان زیادی داشت. خیلی ها تصور می‌کردند که رحمانی خیلی زود به سوگلی سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی تبدیل می شود ولی انگار این رابطه مثل گذشته چندان خوب نیست. 

تعویض رحمانی در دیدار با استقلال در لیگ برتر در نخستین حضور کافی بود که این بازیکن در مصاحبه ای گلایه اش را به امیر انجام دهد.قلعه نویی هم که معمولا نشان داده به بازیکنی باج نمی‌دهد بعد از بازی با استقلال اهواز به صورت کلی به انتقاد از بازیکنان سرباز پرداخت. رحمانی (که روحیه ای احساسی و زودجوش دارد) هم که ظاهرا تاب مقایسه با احسان حاج صفی را نیافت، اینگونه به سرمربی تیمش پاسخ داد: «من حرف‌هایم را به او گفتم اما از این موضوع ناراحتم که ایشان بحث احسان حاج صفی را به میان آورد. احسان بازیکن بسیار خوبی است اما زمانی که او برای تیم تراکتورسازی به‌عنوان بازیکن سرباز بازی کرد، حدود 400، 500 میلیون از این تیم پول گرفت. بحث من سر پول نیست اما هیچ‌گاه نمی‌شود احسان حاج صفی را که تنها برای یک نیم‌فصل از تراکتورسازی چندین میلیون پول گرفت را با بازیکنان سربازی که امسال بدون هیچ چشم‌داشتی برای این تیم بازی می‌کنند مقایسه کرد. ناراحتی من تنها از قلعه‌نویی بود که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است.»

پس از این اتفاقات امیر قلعه نویی بار دیگر از هافبکی که روزی آرزویش حضور او در تیمش می کشید، دلخور شده است. شنیده می شود او حتی قصد دارد با توجه به مسائل اخیر بختیار را در بازی پیش رو با استقلال در حذفی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار ندهد. هرچند که شاید حساسیت بالای بازی و نیاز تراکتورسازی به پیروزی این مساله را از سرمربی تراکتورسازی سلب کند.