سوپرایز نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

سناریوی لوسیانو ادینهو خارج از لیگ ایران، این بار هم فرقی با دفعات قبل نداشت. ادینهو ابتدای فصل قراردادی گرانقیمت با السیلیه بست اما خیلی زود در قطر به بن‌بست رسید. حالا او تصمیم به جدایی گرفته و مدیران باشگاه، حاضر نیستند به این راحتی هزینه گزافی که کرده‌اند را از دست بدهند.

 

نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر، دوشنبه هفته گذشته به پایان رسید و ادینهو در 11 بازی که برای السیلیه به میدان رفت فقط توانست یک گل بزند. آماری بسیار ضعیف که مدیران این باشگاه را ناامید و نگران کرده است.

 

در این بین اخباری از مذاکرات این بازیکن با تراکتورسازی و پرسپولیس به گوش می رسد ولی ادینهو که با نفرات محدودی در ارتباط است در گفتگو با رسانه های ایران این موضوع را تکذیب کرده است.

 

با این حال اخبار واصله حاکی از آن است که طی 10 روز آینده ادینهو با مدیران باشگاه قطری جلسه ای خواهد داشت تا در خصوص وی تصمیم گیری شود. ادینهو تا آن زمان منتظر پیشنهادات رسمی از ایران می‌ماند تا با دست پر به جلسه با مدیران السیلیه برود.

 

اگر پیشنهادات لیگ برتری مناسب باشد، ادینهو به صورت توافقی قراردادش را فسخ می‌کند و به ایران برمی‌گردد. در غیر این صورت تا آخر فصل در قطر می‌ماند و قرارداد سنگینی که بسته را نقد می‌کند.

 

هر چند هیچ منبعی مذاکرات طرف ایرانی با ادینهو را تائید نمی کند ولی منابع موثق این بازیکن را بیشتر نزدیک به پرسپولیس می دانند تا تراکتور. همانطور که پیش از این هم در جام نیوز خواندید، پرسپولیسی ها از طریق یک شرکت قدرتمند تجاری که در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان در دوبی فعالیت می‌کند، کار پیش پرداخت ادینهو را نیز انجام داده‌اند و مبلغی در حدود یک میلیون درهم معادل یک میلیارد تومان برای فسخ قرارداد این بازیکن با تیم السیلیه بیعانه گذاشته‌اند تا بعد از فسخ شدن قرارداد ادینهو، او را به جمع شاگردان برانکو اضافه کنند.

 

ضمن اینکه اظهارات خود ادینهو درباره مذاکراتش با برانکو ایوانکوویچ (هر چند خیلی زود مجبور شد آن را تکذیب کند) و حرف های سرمربی پرسپولیس در خصوص سورپرایز برای هواداران در نقل و انتقالات هم می تواند در همین راستا تحلیل شود.