محرم نویدکیا با آمدن ایگور استیماچ نه تنها جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا نکرد بلکه بیشتر از قبل نیمکت‌نشین شد تا پی ببرد این مربی کروات ترجیح می‌دهد به جای بازیکنان پا به سن گذاشته روی جوانان تیمش سرمایه‌گذاری کند.

 

در مصاف با پدیده در مشهد استیماچ باز هم نویدکیا را روی نیمکت نشاند و حتی در نیمه دوم هم مجال حضور چند دقیقه‌ای به این بازیکن کلیدی در ترکیب تیمش نداد. اتفاقی که باعث شد طی روزهای گذشته بار دیگر موضوع خداحافظی کلیشه‌ای نویدکیا از سپاهان و دنیای فوتبال بر سر زبان‌ها بیافتد. البته این اولین‌بار نیست موضوع خداحافظی محرم به گوش می‌رسد، موضوعی که هر بار اعلام شد بعد از مدتی دروغ از آب درآمد چون نویدکیا در ترکیب سپاهان خوش درخشید و عاملی شد برای موفقیت‌های این تیم پرافتخار.

 

تنها فرق این‌بار با دفعات قبل حضور ایگور استیماچ است سرمربی کروات و جدید سپاهان که در همین چند هفته نشان داده با هیچ بازیکنی شوخی ندارد و هرکس که آماده‌تر باشد را به میدان می‌فرستد. با وجود اینکه نزدیکان به مربی کروات هرگونه اختلاف میان او و محرم را تکذیب می‌کنند، اما شنیده می‌شود ایگور چندان از وضعیت فنی و بدنی کاپیتان تیمش رضایت ندارد و ترجیح می‌دهد به جای او از بازیکن دیگری در ترکیبش سود ببرد. به همین خاطر هیچ بعید نیست نویدکیا این‌بار جدی‌تر از همه دفعات قبل به خداحافظی فکر کند.