میلاد میداودی بعد از عیادت از منصور پورحیدری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از روزی که شنیدم منصورخان در بیمارستان بستری است خیلی ناراحت شدم و وظیفه‌ام این بود که او را از نزدیک ببینم.

وی افزود: خوشبختانه شرایط او بهتر شده و ظاهراً دکتر اعلام کرده او فردا به بخش منتقل می‌شود و چند روز آینده هم از بیمارستان مرخص خواهد شد. پورحیدری سالها برای فوتبال مملکت زحمت کشید و ما باید با حضور در بالین او به وی روحیه بدهیم.

مهاجم تیم سایپا در خصوص آخرین وضعیت این تیم نیز تأکید کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و برد خوبی به دست آوردیم خودم هم بعد از مسائلی که به وجود آمده بود در یکی، دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشتم و ان‌شاءالله در چند بازی دیگر هم بتوانم روند خوبم را حفظ کنم.

مهاجم سایپا در خصوص اینکه ‌آیا با وی برای پیوستن به تیم دیگری صحبت شده یا خیر، گفت: صحبتی در این باره ندارم البته با من صحبتی هم نشده و فعلاً بازیکن سایپا هستم.

میداودی در پاسخ به این سؤال که هواداران استقلال دوست دارند تو به این تیم برگردی گفت: استقلالی‌ها همیشه به من لطف داشتند و من هم استقلال را دوست دارم با این تیم خاطرات خوبی دارم ولی امسال قرارداد دارم ولی فصل که تمام شد آن وقت در این مورد صحبت خواهم کرد.