محسن بنگر درباره اینکه تا به امروز سرخپوشان برای عیادت منصور پورحیدری به بیمارستان نرفته اند اظهار داشت: به دلیل حضور در اردو و بازی با راه آهن و برنامه تمرینی تیم نتوانستیم برای عرض ادب و احترام و دیدار با منصورخان پورحیدری در این دو روز به عیادت ایشان برویم اما فردا حتما خدمتشان می رسیم و این وظیفه ماست که به پیشکسوتان خود احترام بگذاریم. عمر مثل برق و باد می گذرد و با چشم برهم زدنی خود ما هم پیشکسوت فوتبال می شویم و هرکاری که امروز انجام می دهیم در واقع برای آینده خودمان است ماباید به پشکسوتان احترام بگذاریم تا نسل جدید نیز یاد بگیرند احترام بزرگ تر ها را  حفظ کنند.در گذشته هم وقتی غلامحسین مظلومی درگذشت،ما یاد او را گرامی داشتیم و این وظیفه مان بود.همانطور که استقلالی ها در جریان درگذشت هادی سنگ تمام گذاشتند.

وی درباره عملکرد رضایت بخش پرسپولیس در هفته های گذشته  گفت: جدا از بحث شخصیتی برانکو ایوانکوویچ که انسانی شریف و محترم و دوست داشتنی است، او برای پرسپولیس تمرینات بسیار خوب و موثری در نظر می گیرد. برای هر بازی پرسپولیس تمرینات خاصی را انجام می دهد. وقت تلف شده در تمرینات تیم ما به کمترین زمان ممکن کاهش پیدا کرده است. اگر دو ساعت تمرین داشته باشیم حداقل 90درصد این تایم را تمرین مفید انجام می دهیم. تیم ما در این هفته ها خیلی خوب پرس از جلو را تمرین کرده و در بازی هم به آنچه در تمرینات لحاظ شده و مورد نظر سرمربی است دست پیدا کرده است.

مدافع پرسپولیس درباره اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی بیان داشت: اعتراض خاصی یا تندی صورت نگرفته حقیقت امر این است که دریافتی بازیکنان پرسپولیس در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر که نیم فصل مسابقات محسوب می شود کمتر از 15 درصد بوده است. فکر می کنم از این لحاظ جزو تیم هایی باشیم که کمترین دریافتی را داشته اند. به این نکته باید توجه داشت اکثر بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و در سال های قبل دریافتی خاصی نداشته اند که بگوییم در این مقطع می توانند از پس انداز خود استفاده کنند.

وی ادامه داد:عدم دریافت دستمزد در این مقطع برای هر فردی می تواند بحران ساز باشد. هزینه های زندگی بالاست و بازیکنان که باید زندگی خوب و حرفه ای، تغذیه و تمرین مناسب داشته باشند. در صورت نگرفتن حق و حقوق شان با مشکلات عدیده ای که چه به لحاظ روحی و چه شخصیتی روبرو می شوند امیدوارم پیش از تعطیلات حق و حقوق نفرات تیم پرداخت شود تا وارد بحران نشویم. الان که پرسپولیس روی غلتک افتاده  کوچکترین بحرانی می تواند روند روبه رشد تیم را در سراشیبی خطرناکی قرار بدهد. البته پیگیری هایی هم داشته که گفته شده اسپانسرها نتوانسته اند در تاریخ توافق شده به تعهداتشان عمل کنند. 

بنگر درباره ادامه بسته بودن صفحات  پرسپولیسی ها در صفحات مجازی گفت: اینطوری برای همه ما بهتر است. فعالیت زیاد در فضای مجازی هم وقت و تمرکز بازیکن را می گیرد و هم با توجه به شرایط فرهنگی برخی ها که به نوعی عقده ای هستند فقط اعصاب را خراب می کند.