عبدالله ویسی دوشنبه شب در گفت و گو با برنامه 90 درباره اینکه چه پیش بینی از روند تیمش در دور برگشت لیگ برتر دارد اظهار داشت:ما سعی می‌کنیم در بالای جدول بمانیم، تلاش می‌کنیم جزو 5 و 6 تیم برتر باشیم و اگر بازی‌های ابتدای نیم‌فصل دوم را ببریم برای گرفتن سهمیه تلاش می‌کنیم و حتی چشم هم به قهرمانی خواهیم داشت.

وی درباره اتفاقات داوری در دیدار با ذوب آهن گفت: ما در بازی با استقلال تهران، نفت تهران و سپاهان از ناحیه داوری ضربه خوردیم و نمی‌توانیم بگوییم که در بازی با ذوب آهن داور به نفع ما عمل کرد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره رای  خود در نظرسنجی 90 و اینکه بالاتر از پرویز مظلومی و پس از برانکو در رده دوم قرار گرفت بیان داشت:فکر نمی‌کردم این مقدار رای بیاورم و رتبه دوم را کسب کنم، احتمال می‌دادم پس از برانکو و مظلومی در رده سوم قرار بگیرم. خوشحالم که این اندازه رای آوردم و امیدوارم با قهرمانی استقلال خوزستان حداقل این افرادی که به من رای دادند را خوشحال کنیم.

ویسی  درباره عملکرد درخشان خسوس دروازه‌بان استقلال خوزستان گفت: من یک اظهارنظری کردم و گفتم که گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است، که باعث شد مادرم نسبت به این صحبت‌های من ناراحت شود.