به قهرمان نیم فصل آدامس خرسی هم نمی‌دهند

خسرو حیدری به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال نقش پررنگی دربازی حساس فردا مقابل تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی خواهد داشت. جدالی حساس و کلیدی که خسرو اعتقاد دارد می‌تواند یکی از جذاب‌ترین مصاف‌های دو تیم در تاریخشان باشد.

 

امیدوارم منصورخان را شاد و قبراق ببینیم

قبل از هر چیزی باید راجع به منصورخان پورحیدری صحبت کنم. پدر استقلال که متاسفانه چند روزی است کنار ما حضور ندارد و در بستر بیماری است. دلمان خیلی برایش تنگ شده چون عادت داشتیم او را کنار خودمان در مستطیل سبز ببینیم، نه روی تخت بیمارستان.  اصلا دلم نمی‌خواست برای دیدن ایشان به بیمارستان بروم چون طاقت دیدن این صحنه را نداشتم اما رفتم و از اینکه دیدم اوضاع و احوالشان مساعد است کمی آرام شدم. امیدوارم با دعای خیر همه مردم بار دیگر ایشان را سرپا و شاد و قبراق کنار استقلال ببینیم.

 

خسته‌تر از همیشه در تبریز

خدا را شکر شرایط استقلال خوب است، برد 10 نفره برابر صبا خیلی روی روحیه ما تاثیر مثبت داشت. این بازی یک بار دیگر ثابت کرد که در استقلال همه برای یک نام جانشان را هم می‌دهند. آن هم موفقیت تیم بزرگمان است. به نظرم داور می‌توانست در صحنه اخراج برزای با مدیریت بیشتری اوضاع را کنترل کند اما خب هر چه بود به وظیفه‌اش عمل کرد و کارشناسان می‌توانند راجع به او قضاوت کنند. گرچه تصمیم او فشار زیادی به ما وارد کرد تا خسته‌تر از همیشه به تبریز برویم.

 

به قهرمان نیم فصل آدامس خرسی هم نمی‌دهند

از ما انتقاد می‌شود که قهرمان نیم فصل نشدیم، سوال من این است مگر به قهرمان نیم فصل جام می‌دهند که ما باید قهرمان می‌شدیم؟ باور کنید به قهرمان نیم فصل یک آدامس خرسی هم نمی‌دهند چه برسد به جام. مهم روز آخر لیگ برتر است که جام را بالای سر ببری نه وسط فصل. به همین خاطر ما تلاشمان را انجام می‌دهیم تا آخر فصل جام را به طرفدارانمان هدیه کنیم.

 

خدا را شکر از رقیبانمان جلو هستیم

همین که ما در جدول از رقیبان اصلی‌مان در راه قهرمانی پیش هستیم خود می‌تواند یک موفقیت بزرگ باشد. رقیبانی مثل ذوب آهن، پرسپولیس، سپاهان و حتی تراکتورسازی همگی در نیم فصل اول پشت سر استقلال قرار گرفته‌اند و این نشان می‌دهد که ما خوب کار کردیم  وباید این روند را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم. البته استقلال خوزستان هم نشان داد تیم خوب و قابل احترامی است اما تجربه ثابت کرده اینگونه تیم‌ها نمی‌توانند در کورس قهرمانی پا به پای مدعیان اصلی پیش بیایند به همین خاطر نگرانی از بابت سبقت این تیم در جدول نداریم.

 

به خاطر منصورخان می‌بریم

استقلال برای هر دو جام داخلی نقشه کشیده به همین خاطر بازی فردا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون می‌خواهیم به فینال برسیم و این جام را به منصورخان پورحیدری تقدیم کنیم چون این کوچکترین کاری است که می‌توانیم در قبال زحمات این مردم بزرگ برای استقلال بکشیم. به همین خاطر تنها با هدف برد به تبریز می‌رویم و نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم.

 

2 هفته پیش باید تراکتور را می‌بردیم

تراکتورسازی تیم فوق العاده خوبی است اما همین تیم را ما باید 2 هفته پیش هم می‌بردیم پس ترسی از مصاف دوباره با آنها نداریم و اتفاقا با شناخت بیشتری به مصافشان می‌رویم. فکر می‌کنم اگر از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم، راه دشواری برای رسیدن به فینال نداشته باشیم. البته یکسری مشکلات داریم که سعی می‌کنیم آنها را برطرف و با قدرت فراوان به مصاف تراکتور برویم.

 

از زدن پنالتی نمی‌ترسم

احتمال این هم هست که بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی بکشد، به همین خاطر ما باید از همان دقیقه اول انرژیمان را تقسیم کنیم تا مشکلی از بابت قوای بدنی و جسمانی نداشته باشیم. اگر بازی به پنالتی بکشد، من هم پنالتی خواهم زد و ترسی از این بابت ندارم. گرچه امیدوارم کار را در همان 90 دقیقه تمام کنیم.