پرسپولیس نیاز به دروازه‌بان جدید ندارد

ایگور پانادیچ در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر راه‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: در مجموع پرسپولیس در این مسابقه تیم برتر میدان بود. ما توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کنیم و به خوبی بازی را کنترل کنیم و در نهایت نیز با ارائه یک عملکرد خوب سه امتیاز را بگیریم.

وی در رابطه با عملکرد سوشا مکانی در این مسابقه افزود: مکانی هم مانند سایر نفرات در این مسابقه عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و بی اشتباه بود. البته خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشت.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در رابطه با عملکرد دروازه‌بان‌های پرسپولیس در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: در مجموع از عملکرد سه دروازه‌بانی که داریم چه در بازی‌ها و چه در تمرینات راضی هستیم. ما سه دروازه‌بان خوب داریم که در تمرینات خواسته‌های مارا به خوبی بر‌آورده می‌کنند و از عملکرد آنها در مسابقات نیز رضایت داریم.

پانادیچ در خصوص جذب دروازه‌بان جدید در نیم فصل تصریح کرد: سوشا مکانی در حال حاضر دروازه‌بان با تجربه‌ای است که عملکرد خوبی رانیز از خودش به نمایش گذاشته است. صادقی هم گلر خوبی است که می‌تواند به ما کمک کند و از پتانسیل بالایی برخوردار است. مرتضی قدیمی‌پور هم گلر خوب و جوانی است که انگیزه زیادی دارد و خیلی می‌تواند پیشرفت کند. ما کادری از دروازه‌بان‌های خوب را در اختیار داریم که از عملکرد آن‌ها رضایت داریم. البته فعلا تمام تمرکز ما روی دو بازی آینده در لیگ است. اما فکر نمی‌کنم نیازی به جذب دروازه‌بان جدید در نیم فصل داشته باشیم.

«پرسپولیس فصل گذشته روی اشتباهات فردی دروازه‌بان‌ها گل‌های زیادی را دریافت کرد. اما امسال نسبت به سال گذشته اشتباهات کمتری را از گلر‌ها شاهد هستیم. علت این مساله چیست؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: ما سبک و روش تمرینات را تغییر دادیم. دروازه‌بان‌های ما از پتانسیل بالایی برخوردارند و به خوبی در تمرینات حاضر می‌شوند. آن‌ها به خوبی و با انگیزه تمرین می‌کنند و فکر می‌کنم این مساله باعث پیشرفت‌ آنها شده است.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پایان ضمن رضایت از عملکرد سوشا مکانی به عنوان دروازه‌بان اول گفت: مکانی بهترین انتخاب ما برای حور در درون دروازه پرسپولیس است. او در حاضر یکی از بهترین‌های ایران است که با عملکرد خوبش توانسته به تیم ملی نیز راه پیدا کند.