خاکپور: منتظر جهانبخش می مانیم

درباره اردوی بندرعباس اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از تیم های لیگ برتری مسابقه داشتند و نفرات خود را به تیم امید نداده بودند این اردو، اردوی خوبی بود هرچند که  کلیه نفرات در آن  حضور نداشتند. بازیکنان همه توان شان را در این اردو گذاشتند. سعی می کنیم در ادامه به شرایط مطلوب نزدیک تر شویم. 

وی ادامه داد: تلاش مان این بود که با باشگاه ها تعامل داشته باشیم با توجه به آنکه روزهای شنبه و یکشنبه بازی های لیگ برگزار می شود و نفرات مان محدود بود می خواستیم بچه ها سالم باشند به همین خاطر دو روز از زمان اردو کم کردیم تا نفرات در لیگ به میدان بروند. 

سرمربی تیم امید در ارتباط با برنامه های آتی تیم امید اذعان داشت: ما 11 دی ماه عازم مشهد هستیم تا با اجازه گرفتن از حضرت امام رضا(ع) راهی مسابقات مقدماتی المپیک شویم. بعد از ظهر یازدهم به دبی می رویم. تلاش مان این است که در امارات یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم و هفدهم یا هجدهم راهی قطر خواهیم شد.

وی درباره بازی های اخیر تراکتور و استقلال که سبب شد نفرات این تیم ها در اردوی بندرعباس نباشند، خاطرنشان کرد: تمام توان خود را گذاشتیم که در اردوی ترکیه و بندرعباس تیمی کامل داشته باشیم البته به باشگاه ها حق می دهیم که وقتی فدراسیون برای آنها بازی گذاشته است، تمام نفرات خود را به همراه داشته باشند. مربیان باشگاهی هم حق دارند زیرا از طرف هواداران تحت فشار هستند. 

سرمربی تیم امید درباره شرایط علیرضا جهانبخش و احتمال حضور او در تیم با توجه به ممانعت باشگاه آلکمار بیان داشت: به هرحال امید همیشه وجود دارد. سعی مان این است که تا لحظه آخر تلاش کنیم و علیرضا را به جمع 23 بازیکن اضافه کنیم. او یکی از جوانان خوب، تاثیرگذار و باشخصیت فوتبال ماست که سالیان سال در اردوهای مختلف با دیگر نفرات حضور داشته است. حضور او در قطر می تواند کمک فراوانی به ما کند که اگر لازم باشد شخصا برای صحبت با باشگاه آلکمار به هلند خواهند رفت. 

وی درباره وضعیت رقبای ایران افزود: قطعا شرایط تدارکاتی آنها بهتر از ما بوده است برای مثال قطری ها در اسپانیا اردو زده اند و آنگاه برای دو بازی با تیم های قدرتمند اروپا راهی ترکیه می شوند. بقیه تیم ها هم شرایط مشابهی دارند. ما تمام دیدارهای دوستانه و رسمی آنها را آنالیز کرده ایم و اطلاعات کافی را به بازیکنان داده ایم. آنالیز اصلی را هم قبل از شروع مسابقات نهایی انجام داده و اطلاعات را به بازیکنان می دهیم. 

خاکپور در خاتمه درباره اینکه چه مقدار شانس برای حضور در المپیک وجود دارد، اذعان داشت: درست است که مشکلاتی در گذشته وجود داشت ولی جای بهانه ای نیست. تمام اتفاقات مربوط به گذشته تمام شده است و ما سعی کرده ایم با  تمام وجود تلاش کنیم. ما محکوم به تلاش هستیم. مردم و شخص من به این نفرات امید داریم. بچه ها هم در سرما  و گرما تلاش کردند. بضاعت ما همین است. ما ستاره نداریم و تمام نفرات مان ستاره هستند. امیدواری با این تلاش و وحدت به المپیک برویم.