متین صالحین ورامین اندرخم مشکلات مالی

تیم متین صالحین ورامین به‌عنوان نماینده والیبال دیار ۱۵ خرداد توانسته در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کارنامه قابل قبولی را به ثبت برساند.

قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر لیگ و شکست تیم‌های مدعی و پرمهره ای نظیر بانک سرمایه و شهرداری ارومیه، پتانسیل و ظرفیت تیم متین صالحین در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را نشان می‌دهد.

یکی از مشکلاتی که این روزها، والیبال ورامین و نماینده شایسته آن را به خود مشغول کرده، مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان متین صالحین است.

بر اساس تعهدات باشگاه متین باید ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان، تا نیم‌فصل به آنان پرداخت می‌شد اما قسمت اعظمی از مطالبات باقی‌مانده و همین امر نگرانی‌هایی را به همراه داشته است.

رایزنی ها و جلسات متعددی توسط برخی مسئولان ارشد شهرستانی و مدیران باشگاه متین صالحین برای حل مشکلات مالی صورت گرفته و اکنون علاقه مندان به ورزش منتظر خروجی آن هستند.

عدم پرداخت مطالبات می‌تواند بر روی عملکرد بازیکنان تأثیر بگذارد

احسن الله شیرکوند رییس هیئت والیبال ورامین و از بازیکنان متین صالحین اظهار داشت: متین صالحین ورامین در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته نمایش بسیار خوبی را از خود نشان دهد و تا پایان هفته دوازدهم در میان چهار تیم برتر مسابقات باشد.

وی افزود: قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر لیگ، نشان‌دهنده توانمندی و پتانسیل بازیکنان متین صالحین ورامین است و اگر از این تیم با تمام توان و ظرفیت حمایت شود، رسیدن به فینال دور از دسترس نیست.

شیرکوند ادامه داد: عدم پرداخت مطالبات می‌تواند بر روی عملکرد بازیکنان متین صالحین تأثیر بگذارد و به همین خاطر تلاش‌هایی برای حل مشکلات در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

متین صالحین نماینده استان تهران در لیگ برتر والیبال است

مجید بذرافشان مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین  با اشاره به آخرین وضعیت تیم متین صالحین ورامین اظهار داشت: ادامه یافتن روند پیروزی تیم متین صالحین ورامین در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، منوط به پایبندی باشگاه به تعهداتی است که به بازیکنان داده‌ است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: پیگیری‌هایی برای حل مشکلات مالی باشگاه متین در حال انجام است که امیدواریم به نتیجه برسد.

استاندار تهران نگاه ویژه‌ای به تیم متین داشته باشد

وی با اشاره به رایزنی صورت گرفته برای کمک استانداری تهران به تیم متین صالحین ورامین ادامه داد: رایزنی‌های لازم با مجموعه استانداری تهران برای کمک به تیم متین صالحین انجام‌شده و امیدواریم استاندار تهران و معاونین استاندار به این تیم توجه کنند.

مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین اضافه کرد: متین صالحین نماینده استان تهران در لیگ برتر والیبال است، چراکه شهرستان ورامین جزئی از استان تهران محسوب می‌شود و انتظار داریم استاندار تهران نگاه ویژه‌ای به تیم متین داشته باشد.

بخش اعظمی از مطالبات بازیکنان متین باقی مانده است

وی متذکر شد: بازیکنان متین صالحین با تمام توان برای خوشحال کردن دل هواداران و مردم شهرستان ورامین در حال تلاش هستند و امیدوارم با پرداخت مطالبات تیم، بتوانیم از خجالت بازیکنان دربیایم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد: وعده هایی برای حل مشکلات متین صالحین داده شد که امیدواریم این قول ها، عملیاتی شده و ما بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

بذرافشان  اضافه کرد: بازیکن اگر مبالغی که قول پرداخت آن داده شده را دریافت نکند، قطعا روی بازی و عملکردش تأثیر خواهد گذاشت.

مدیر عامل تیم متین صالحین ورامین عنوان کرد: تا نیم فصل اول باید ۴۰ درصد قراردادها به بازیکنان پرداخت می شد و در نیم فصل نیز ۳۰ درصد دیگر به بازیکنان تعلق می گرفت که ما بخشی از تعهدات را انجام دادیم اما بخش اعظمی از تعهدات باقی مانده است.