لیست مظلومی، یکی از تراکتور یکی از نفت

بازیکنی که با حاشیه‌های فراوان نیم فصل پیش را در تراکتورسازی پشت‌سر گذاشت و در نهایت اعتراض‌های گسترده تماشاگران تبریزی را هم با برخی رفتارها در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

 

رحمانی که دل خوشی از حضور در تراکتور ندارد به دنبال جدایی است و مذاکرات محکمی را هم با استقلال انجام داده است. گرچه فولادی‌ها هم به دنبال بازگرداندن شاه مهره سابق خود هستند اما بعید است که این بازیکن دوباره به اهواز برود و باید کارش را با استقلال تمام شده دانست.

وقتی صحبت از بختیار می‌شود، مربیان استقلال با قطعیت از حضور او در تیم‌شان حرف می‌زنند و اعتقاد دارند که هافبک-مهاجم تراکتورسازی به استقلال ملحق خواهد شد. بختیار بازیکنی است که می‌تواند جای خالی کرار جاسم را که برای بازی در پست هافبک-مهاجم به خدمت گرفته شده بود، پر کند و باید دید که استقلال چه زمان قرارداد این بازیکن را در هیات فوتبال تهران ثبت می‌کند. اما دیگر بازیکنی که مظلومی تمایل به جذبش دارد مهدی مومنی است؛ مهاجمی که در نفت تهران بازی می‌کند و توانایی‌های قابل توجهی دارد. مومنی نیز بازیکنی است که چندان رابطه خوبی با باشگاهش ندارد و بی‌میل نیست فصل را با استقلال ادامه دهد. در نتیجه اگر آبی‌ها موفق شوند قراردادهای این دو بازیکن را به ثبت برسانند علاوه بر آنکه از نظر هجومی تقویت خواهند شد، دو بازیکن خوب را نیز از امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان گرفته‌اند؛ بازیکنانی که شاید بتوانند در راستای کسب یکی از جام‌های پیش‌رو استقلال را یاری رسانند.