تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 12و 30 امروز(جمعه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.

تمرین امروز استقلال حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

*بهرام افشارزاده امروز جمعه با حضور در محل تمرین استقلال از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به خاطر پیروزی مقابل تراکتورسازی تشکر کرد. وی قبل از شروع تمرین امروز در رختکن بازیکنان حضار شد و خطاب به آنها گفت: از پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی خیلی خوشحال شدم و بازی خیلی خوبی انجام دادید.

وی افزود: نمایش شما غیرتمندانه بود و امیدوارم در بازی‌های آینده هم همینگونه ظاهر شوید. من هم به شما قول می‌دهم به زودی پاداش‌هایی را که قول داده بودم پرداخت کنم.

* قبل از شروع تمرین امروز مسئولان باشگاه استقلال جشنی کوچک را برای آغاز سال نو میلادی و برای تبریک به هرائیر مگویان و پروپیچ ترتیب داده و به این شکل به این دو بازیکن خارجی تبریک گفتند. نکته جالب توجه اینجا بود که بازیکنان به همراه پروپیچ و مگویان و درخست کریسمس عکس یادگاری گرفتند که آرش برهانی و پروپیچ با گذاشتن کلاه بابانوئل نقش نماد سال نوی میلادی را ایفا کردند.

*خسرو حیدری، سید مهدی رحمتی و یعقوب کریمی سه غایب تیم استقلال در تمرین امروز بودند که هر سه نفر در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشتند. تکلیف حیدری برای بازی روز یکشنبه مشخص نیست.

* وحید طالب لو که به دلیل درد از ناحیه کتف در تمرین دو روز پیش استقلال حضور نداشت امروز بدون مشکل با آبی‌پوشان تمرین کرد.

*تمرین امروز استقلالی‌ها با گرم کردن بدن‌ها آغاز شد، سپس بازیکنان در گروه‌های 4 نفره کار با توپ کردند و در نهایت فوتبال درون تیمی بین دو گروه انجام شد که مظلومی و صالح در حین تمرین تذکرات لازم را به بازیکنان استقلال گوشزد کردند.

* قرار است تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای ادای نذر خود راهی جمکران شوند.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را برای آماده سازی جهت دیدار با سیاه جامگان برگزار خواهد کرد.

* تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سیاه جامگان مشهد خواهد رفت.