عنایتی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: تیم ما به نسبت نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته، تیم در نیم فصل اول با نظر مربی دیگری بسته شده بود و حالا با تفکرات خود آقای کاظمی بازیکنان به سیاه جامگان آمدند و من مطمئنم که تیم در نیم فصل دوم تغییرات زیادی خواهد کرد.

 

او ادامه داد: بازی کردن مقابل استقلال خیلی سخت است تیمی که شخصیت قهرمانی دارد و به قول معروف نزدیک به صدر جدول قرار گرفته، اما ما هم مقابل این تیم از پیش بازنده نیستیم و با دست پر از تهران برمی گردیم.

 

وی افزود: نمی دانم در مورد بازی کردن مقابل استقلال باید چه بگویم؟! برای من بازی کردن مقابل استقلال خیلی سخت است. ولی من از اینکه قرار است دوباره در آزادی و جلوی هواداران استقلال بازی کنم، خیلی هیجان زده ام. به هر حال من روزهای خوبی با هواداران استقلال داشتم. متاسفانه در زندگی روزهایی هست که آدم باید بر خلاف میل باطنی اش، عمل کند.

 

کاپیتان سیاه جامگان که در نیم فصل در امر گل زدن کمتر موفق بوده، گفت: در نیم فصل اول من همانطور که قبل از این هم گفته بودم، برای من نتیجه گرفتن تیم مهمتر از گل زدن خودم است، اما فکر می کنم حالا که سیاه جامگان بازیکن جذب کرده و من خیالم از بابت تیم راحت است، بهتر می توانم روی پست خودم و گل زدن تمرکز کنم.  یک بازیکن باید در خدمت تیم باشد و هر کجا که سرمربی محترم می گوید بازی کند.

عنایتی در مورد گل زدن به استقلال، افزود: من در حال حاضر بازیکن سیاه جامگان هستم و باید برای موفقیت تیمم کار کنم. ولی مطمئن باشید اگر گل بزنم به احترام هوادران عزیز استقلال که احترامشان برای من واجب است ابدا شادی نخواهم کرد!

 

«بهترین بازی ام با پیراهن استقلال گل زدن به پرسپولیس و برد دربی بود» او اضافه کرد: بهترین بازی من با پیراهن استقلال مربوط به سال 84 است که در دربی یک گل زدم و ما با همان یک گل پرسپولیس را شکست دادیم. در مورد بازی هایم مقابل استقلال هم باید بگویم من هیچ بازی خوبی را از خودم به یاد ندارم. اصلا دوست ندارم در این مورد حرف بزنم.

 

عنایتی در مورد اینکه آیا دوست داشت همکاری با مظلومی را هم تجربه کند، گفت: من تا به حال با آقای مظلومی کار نکردم. من همیشه دوست دارم در تیمی باشم که عنایتی را بخواهند  تا من هم با جان و دل برای تیمم کار کنم. اصلا اهل این حرفها هم نیستم که بگویم استقلال به من دین داشت و باید من را نگه می داشت. هر کاری هم با پیراهن استقلال کرده ام، وظیفه ام بودو بحثی در آن نیست. فوتبال حرفه ای است و دیدید که وقتی ابتدای فصل من درلیست استقلال نبودم بی سر و صدا به تیم دیگری رفتم.

 

او در پایان در مورد بازی کردن در زمین استادیوم آزادی، افزود: صد در صد بازی کردن در استادیوم آزادی  خیلی متفاوت با سایر استادیوم ها است. زمین آزادی شرایط خیلی خوبی دارد که باعث می شود بازیکنان بتوانند راحت روی زمین فوتبال بازی کنند. اولین چیزی هم که همیشه به چشم تماشاگر می آید همین زمین ورزشگاه است. در حقیقت استادیوم آزادی برای بازیکنان تکنیکی و تاکتیکی بهترین زمین است و آنها می توانند خودشان را نشان دهند.