مصطفی قنبرپور  در رابطه با غیبتش در سفر پرسپولیس به مشهد اظهار داشت: متاسفانه چند روزی است که به علت بیماری شدید نتوانستم از خانه بیرون بیایم و وضعیت چندان خوبی ندارم. دیروز هم به تمرین نرفتم و با برانکو صحبت کردم و موضوع را با او درمیان گذاشتم. سرمربی تیم هم به من گفت اگر شرایط خوبی نداری در تهران بمان. به هر حال ممکن بود اگر من با کاروان پرسپولیس می رفتم بیماری من به چند بازیکن هم سرایت کند که در آن صورت تیم ضربه بزرگی می خورد.

وی درباره شایعه اختلافش با برانکو افزود: به هیچ عنوان اختلافی وجود ندارد. عدم حضور من در مشهد با هماهنگی و تعامل کامل صورت گرفته و برانکو صلاح دانسته تا من با این شرایط کنار تیم نباشم. 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی امروز تیمش برابر پدیده خاطرنشان کرد: پدیده هم تیم خوبی است. درست است که این تیم با نوسان زیادی در فصل جاری نتیجه گرفته اما خیلی خوب و منطقی فوتبال بازی می کند. قطعا پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت اما با شناختی که از بازیکنان دارم مطمئنم آنها فقط برای سه امتیاز به زمین می روند.با تیم در ارتباط هستم و میدانم که آنها از روحیه خوبی برای بازی امروز برخوردارند.

قنبرپور درباره تداخل تمرینات استقلال و پرسپولیس بعد از انتقال به زمین شماره دو آزادی گفت: با پیگیری هایی که مدیریت باشگاه داشته قرار است بعد از بازی پدیده تمرینات خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. البته من هم شنیده ام که استقلال نیز قرار است در همان محل تمرینات خود را پیگیری کند و برای اینکه تداخلی به وجود نیاید باید با مسئولان باشگاه استقلال تعامل داشته باشیم. مثلا می توانیم بگوییم روزهای فرد پرسپولیس زودتر تمرین کند و روزهای زوج استقلال. بعد از بازگشت تیم از مشهد قطعا هماهنگی های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی در پایان درباره اردوی نیم فصل پرسپولیس در دوبی اذعان داشت: ما از مدت ها قبل آنتالیا و دوبی را به عنوان گزینه های برگزاری اردوی نیم فصل انتخاب کرده بودیم که در نهایت تصمیم بر این شد این اردو در دوبی انجام شود. بعد از برگزاری هفته هفدهم بازیکنان 8 روز استراحت می کنند و سپس از 10 ژانویه اردوی خود را در دوبی برپا خواهیم کرد.