تاج: اگر مدارس فردا تعطیل باشد قطعا فردا مسابقات تطعیل می شود

مهدی تاج درباره احتمال لغو بازی های فردای تهران اظهار داشت: کمیته آلودگی هوا اگر گفته شود که نمی تواند در زمینه های غیر اجتماعی صحبت کند حرف درستی نیست. اگر به این نتیجه برسیم که مجموعه مدارس کشور باز باشد، ما مسابقه را در غرب تهران در استادیوم آزادی برگزار نکنیم. این چگونه بحثی است که آلودگی برای کودکان ضرر نداشته باشد و برای بازیکنان ضرر داشته باشد. وقتی کمیته اضطرار صحبتش نافذ، نباشد این حرف درست نیست. البته کمیته پزشکی در فدراسیون این مساله را نظارت می کند. ما تمام بازی های خود را زمانی برگزار کردیم که مدارس تطعیل نبود. تنها دیدار نفت را به تعویق انداختیم که مدارس نیز تعطیل شده بودند.  

وی ادامه داد: ما از این به بعد باید مسابقات لیگ را به صورت متصل انجام داده ایم. برای ما تیم ملی امید هم خیلی قابل اهمیت است و همه شرایط را فراهم کرده ایم که تیم امید شرایط مطلوبی داشته باشد. اگر بازی ها را زمانی بیندازیم که تیم ملی امید دچار دلواپسی شود این می تواند ضرر بزند. اگر مدارس فردا تعطیل باشد قطعا فردا مسابقات تطعیل می شود.

تاج خاطرنشان کرد:ما قطعا با دکتر هراتیان در این زمینه صحبت می کنیم و اگر مدارس تعطیل شوند مسابقات هم فردا برگزار نمی شود. یکی از خبرگزاری ها گفته که تاج از آلودگی هوا اطلاع ندارد در حالی که ما از آلودگی هوا اطلاع داریم اما درباره اینکه مسابقه های فردا به خاطر آلودگی هوا برگزار شود یا خیر نمی توانیم الان چیزی بگوییم.