مکانی در حالی در این بازی از زمین اخراج شد که روی گل اول بازی اشتباه کرد، او روی سانتر ارسالی از جناح راست و محل فرود توپ، در تخمین دچار اشتباه شد تا در ضربه بعدی محسن بیات توپ را به خیری برساند و خیری با یک بغل پا به سادگی دروازه پرسپولیس را باز کند، اگرچه سوشا در این صحنه اشتباه کرد اما محمد انصاری نیز می توانست با پوشش روی مهدی خیری مانع از گلزنی وی شود.

 

اما نقطه عطف بازی برای مکانی در لحظه اخراج او از زمین رخ داد، در حالی که پرسپولیس سراپا حمله بود مهدی خیری در فاصله بعید نسبت به حمله وران پرسپولیس صاحب توپ شد و با سرعت ذاتی آهنگ دروازه پرسپولیس کرد و در حالی که تنها رامین رضاییان با فاصله پشت سر او می دوید با سوشا رو در رو شد که مکانی با یک تنه او را نقش بر زمین کرد و از مین اخراج شد.

 

 

این کار سوشا در نگاه اول اشتباه به نظر می رسید اما در ادامه دیدیم که ده نفره شدن پرسپولیسی ها به ضرر آنها نشد و آنها توانستند با یک یار کمتر بازی را به تساوی بکشانند. سوشا در این صحنه تصمیم درستی گرفت و با ریسکی که روی خود انجام داد مانع از گلزنی حریف شد تا پرسپولیس بتواند در ادامه به بازی برگردد و یک گل عقب ماندگی را جبران کند. این همان دلیلی است که باعث شد برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی از سوشا دفاع کند و بگوید او با اخراج خود مانع از دریافت یک گل بیشتر شده است.

 

سوشا که امروز هم در تمرین ریکاوری پرسپولیس هم حاضر بود حالا وظیفه مهمی برعهده دارد و باید ایمان صادقی، ذخیره خود را برای بازی در برابر استقلال خوزستان را از نظر روحی آماده کند.