2 غایب بزرگ استقلال برای بازی امروز

مجید صالح در گفت و گو با رادیو ورزش درباره تغییر زمان بازی استقلال و سیاه جامگان اظهار داشت: قرار بود بعد از اعلام زمان جدید بازیها این دیدار فردا برگزار شود اما به یک باره زمان آن تغییر کرد. به هر حال ما مجبور هستیم امروز به میدان برویم و از دیشب نیز به اردو رفته ایم اما شرایط خوبی نداریم. مهدی رحمتی را نیز برای این بازی در اختیار نداریم و به مصاف حریف خود می رویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: تا امروز چیزی که رسمی شده این است که ما مجید حسینی، مدافع رده سنی امید خود را به راه آهن به عنوان بازیکن قرضی انتقال دادیم. البته کرار و ریوالدو نیز در طول نیم فصل اول از ما جدا شدند و به همین دلیل در پست هافبک وسط یا همان پلی میکر بازیکن می خواهیم. البته باید بررسی دقیق کنیم که چه بازیکنی را می خواهیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: خسرو حیدری و علیرضا رمضانی در تمرین دیروز ما مصدوم شدند و شرایطشان طوری است که در بازی امروز آنها را در اختیار نداریم. باید تیم پزشکی کار کنند تا متوجه شویم که می توانیم آنها را برای بازی ملوان در اختیار داشته باشیم یا خیر.

صالح در ادامه با اشاره به بازی بعدی مقابل ملوان گفت: درخواست کرده ایم بازی با ملوان به تعطیلات لیگ در نیم فصل دوم و اسفندماه منتقل شود چون هیچ کدام از 2 تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی نمی کنند و می توانند آن موقع به میدان بروند. ما می دانیم که تیم امید جمعه شب بازیکنان را می خواهد اما آنها نباید تحت فشار باشند. در ضمن ما بلیت روز چهارشنبه را گرفتیم و اصلا معلوم نیست برای پنجشنبه نیز بلیت باشد یا خیر.

وی در پایان درباره وضعیت پورحیدری گفت: پورحیدری مجموعا در 2، 3 روز گذشته بهتر بوده است. امروز یک آزمایش دیگر می دهد و امیدوارم مثبت باشد. ما هم دعا می کنیم تا او هر چه سریعتر به استقلال بازگردد.