عمران‌زاده: در رختکن شیرینی و بیسکویت بگذارید، ضعف نکنیم

تمرین دیروز استقلال با اتفاقات و حاشیه‌های زیادی همراه بود، حاشیه‌هایی که عصبانیت سرمربی این تیم را درپی داشت و پرویز مظلومی به واسطه برنامه‌ سازمان لیگ برتر داد و بیداد به راه انداخت. دیروز ساعت 15استقلالی‌ها در زمین شماره 2 آزادی گردهم جمع شدند تا یکی دیگر از جلسات تمرینی‌شان را برگزار کنند. هنوز دقایقی از تمرین نگذشته بود که فرزاد مجیدی پیغام مهمی را به کادر فنی استقلال داد. او اعلام کرد با من تماس گرفته‌اند و این احتمال وجود دارد که بازی دوشنبه برگزار شود! این خبر با واکنش مظلومی روبه‌رو شد و او گفت: مگر می‌شود؟ به ما گفته‌اند سه‌شنبه و حالا می‌گویند دوشنبه!

خبر جنجالی در اواسط تمرین رسید

پرویز مظلومی که لباس ورزشی پوشیده بود، نظارت ویژه‌ای به تمرینات استقلال داشت. او چند بار تمرین را قطع کرد و توصیه‌های لازم را به شاگردانش گوشزد کرد. در اواسط تمرین به استقلالی‌ها اعلام شد بازی با سیاه‌جامگان از روز سه‌شنبه به دوشنبه موکول شده و این خبری بود که تمرین پسران آبی را به هم ریخت. از طرفی بازیکنان در حال تمرینات تاکتیکی پرفشاری بودند و از سوی دیگر برای رفتن به هتل مشکل داشتند. یکی از مربیان استقلال به مظلومی گفت پرویزخان، با این وضعیت فشار تمرین را کم کنیم. با توجه به برنامه بازی فردا آنها خسته می‌شوند!

عمران‌زاده: در رختکن شیر و بیسکویت بگذارید

مظلومی: هرکس ضعف دارد، بیرون بیاید

حنیف عمران‌زاده که دچار ضعف جسمانی شده بود، از تدارکات استقلال خواست برایش موز بیاورند. او هنوز موزش را نخورده بود که مظلومی متوجه این اتفاق شد و با صدای بلند گفت هرکس ضعف دارد، بیاید بیرون. مدافع استقلال نیز در واکنش به این اعتراض موزش را به بیرون زمین پرتاب کرد اما درطول تمرین زیر لب غرولند می‌کرد و می‌گفت: حداقل در رختکن شیر و بیسکویت بگذارید تا بازیکنان دچار ضعف نشوند و یک چیزی بخورند. یکی، دو بازیکن با عمران‌زاده به شوخی پرداخته و از او خواستند گرسنگی را تحمل کند تا تمرین به پایان برسد.

جلسه مربیان

تمرین استقلال با خبر جنجالی برنامه‌ سازمان لیگ برتر به هم ریخت و بازیکنان دیگر تمرکز لازم را برای ادامه تمرین نداشتند. وقتی سوت پایان تمرین نواخته شد، مربیان جلسه‌ای را به صورت سرپایی برگزار و مجیدی به نمایندگی از آنها مصاحبه کرد و از تغییر دیدار با سیاه‌جامگان انتقادات تندی کرد.

تصمیم نهایی در هتل

در رختکن به بازیکنان اعلام شد به خانه‌هایشان رفته و با آوردن وسایل مورد نیاز رأس ساعت 18:20 در هتل المپیک حاضر شوند. وقتی بازیکنان از مربیان پرسیدند آیا در زمین حاضر خواهیم شد یا نه، این پاسخ را شنیدند: هنوز چیزی معلوم نیست، شما به هتل بیایید تا تصمیم نهایی گرفته شود.

گفت‌وگوی طالب‌لو با صالح

وحید طالب‌لو دقایقی با مجید صالح به صحبت پرداخت. او که در غیاب سیدمهدی رحمتی در برابر سیاه‌جامگان وظیفه حراست از دروازه استقلال را برعهده خواهد گرفت، پیرامون شرایطش توضیحات مفصلی را به مربی‌اش داد. سنگربان دوم آبی‌پوشان انگیزه‌های زیادی دارد تا توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.