مظلومی: صدرنشینی را از ما گرفتند

پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری گفت: هفته وحدت و میلاد رسول اکرم را تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم بازی زیبایی برگزار شد. سیاه جامگان شکست خورد اما تلاشش را کرد. ما هم به دنبال فوتبال تهاجمی با گل‌های زیاد بودیم. می‌توانستیم در نیمه اول آمار گل‌های زده‌مان را بالا ببریم. گلی که به سیاه جامگان هدیه کردند باعث شد آنها به بازی برگردند. این گل باعث شد انگیزه آنها بیشتر شود. حتی یک سوم توپ هم از خط رده نشده بود. از بازیکنانم ممنون هستم.

مظلومی با اشاره به اتفاقات و تغییر زیاد برنامه بازی‌ها در این هفته لیگ، گفت: باید به فکر بازیکنان و بچه‌ها هم بود. نمی‌خواستم روی نیمکت بنشینم. ما خودمان را برای بازی در روز سه‌شنبه آماده کرده بودیم و به احترام سازمان لیگ آمدم. افشارزاده با من صحبت کرد و من روی نیمکت نشستم. دستگاه‌های زیادی در کشور هست که می‌توان هوا را پیش‌بینی کند و اینکه باران می‌اید یا نه بعد آن موقع باید کارشناس از خارج بیاوریم؟ چرا دیروز بازی برگزار نشد؟! تماشاگر ما سرگردان شدند و اینکه نمی‌دانستند بازی برگزار می‌شود یا نه؟! آیا باید اینقدر تماشاگر برای تیم صدرنشین بیاید؟! خودمان تماشاگران را فراری می‌دهیم. امیدوارم تاج به این مسایل دقت بیشتری کند. تیم امید به جای جمعه شنبه برود. مگر آسمان به زمین می‌اید؟ امیدوارم تاج که به کسی باج نمی دهد دقت بیشتری در این زمینه کند.ما هم آرزو داریم که تیم امید به المپیک برود.

مظلومی در مورد اینکه عمران‌زاده بخاطر بی‌انضباطی نیمکت نشین شده، گفت: ملوان یک هفته استراحت می‌کند و تا جمعه بازی ندارد آنوقت ما امروز بازی می‌کنیم و جمعه هم باید بازی کنیم این عدالت است؟ 4 بازیکن ما مصدوم هستند و می‌خواستم به بازیکنانم استراحت بدهم و حتی تعویض‌هایم هم بخاطر این مساله بود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه وزارت ورزش گفته نباید بازی برگزار شود، گفت: به خاطر آقایی که برنامه داد و سه ماه به خارج از کشور رفته است و همچنین به خاطر تیم امید سازمان لیگ این گونه برنامه ریزی کرده است.باشگاه‌ها اساس فوتبال ایران است و سازمان لیگ باشگاه ها را فراموش کرده است. ما که در لیگ قهرمانان آسیا نبوده‌ایم روز سه‌شنبه بازی ما با سیاه‌جامگان برگزار می‌کردند و هواداران به وزرشگاه می‌آمدند و مشکلی هم به وجود نمی‌امد. ما پیشنهاد دادیم که بازی با ملوان به تعویق بیفتد و در زمان لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و فکر می‌کنم  که اصلا این پیشنهاد مطرح نشد.

مظلومی در مورد عملکرد طالب‌لو گفت: ما یک تیم هستیم. رحمتی بزرگ و کاپیتان تیم است و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. طالب‌لو عملکرد خوبی داشت و گلی که خوردیم گل نبود و می‌توانستیم اکنون صدرنشین باشیم که از ما گرفته شد.