سلیمی: امیدوار به حضور در المپیک هستم

بهداد سلیمی دوشنبه شب به همراه علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری، در برنامه «مردم چی می گن» حضور پیدا کرد.

وی در خصوص حضور در بازی های المپیک اظهار کرد: وقتی من مصدوم شدم با توجه به میزان مصدومیتم خیلی ها گفتند به المپیک نمی رسم اما من با تلاش کادر پزشکی و تیم روانشناسی و فیزیوتراپی امیدوارم که به رقابتهای المپیک برسم.

وی افزود: شش هفته از جراحی زانوی من می گذرد و روند بهبودی خوبی را در پیش گرفته ام. جا دارد از کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری، روانشناس و فیزیوتراپ تشکر کنم. ضمن اینکه از مردم خوبمان هم باید تشکر کنم چراکه از همان ابتدا با حضور در بیمارستان با من همدردی کردند و این کار از طریق شبکه های اجتماعی هم صورت گرفت.

فیلم آسیب دیدگی بهداد سلیمی به هنگام مهار وزنه ۲۶۲ کیلوگرم از این برنامه پخش شد. سلیمی در خصوص این فیلم گفت: خدا را شکر که برادرم این فیلم را از من گرفت و این خواست خدا بود چون شاید حرف و حدیث هایی پیش می آمد.

در این برنامه سوالات پیامکی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اولویت های بهداد چیست؟ ۱- بهبود مصدومیت، ۲- زدن رکورد رضازاده، ۳- دوپینگی نشدن. خود سلیمی در پاسخ به مجری برنامه که کدام گزینه را انتخاب می کند گفت اولویت وی در حال حاضر گزینه نخست است.

بهداد سلیمی در خصوص توهین برخی از ایرانی ها به آلکسی لوچف به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ، اظهار کرد: لوچف از سال ها قبل دوست من است و من از این وزنه بردار هرگز بدی ندیده ام. ایشان وقتی هم قهرمان جهان شدند از من و آقای رضازاده نام بردند. او دوست خوب  من است و درست نیست مورد بی احترامی واقع شود.