زهیوی:پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است

رحیم زهیوی ضمن بیان این مطلب در خصوص تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: ما باید سپاهان را می‌بردیم. بازیکنان این تیم می‌دانند که موقعیت‌های تیم ما بیشتر از آنها بود. سپاهانی‌ها دو بار توپ را از روی خط دراوزه بیرون آوردند و یک بار هم توپ را به تیر این تیم زدیم. ما واقعاً در این بازی بدشانس بودیم. البته سپاهان قهرمان فصل گذشته است و مساوی مقابل این تیم نتیجه بدی نیست.

وی در مورد بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز دارند. پرسپولیس می‌خواهد خودش را به کورس قهرمانی نزدیک‌تر کند و ما هم می‌خواهیم همچنان جزو بالانشین‌ها باشیم. باید بگویم پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا یک امتیاز هم برای این تیم راضی‌کننده خواهد بود، گفت: معلوم نیست در طول بازی چه اتفاقاتی خواهد افتاد، ولی ما برای مساوی بازی نخواهیم کرد. اصلاً به فکر بازی دفاعی نیستیم و برای شکست دادن پرسپولیس به تهران می‌آییم. به نظر من نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نیست، چون هر دو تیم در اوج هستند.

زهیوی در پاسخ به این سؤال که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال گفت: من دوست ندارم جواب این سؤال را بدهم، ولی مطمئناً یکی از این دو تیم را دوست دارم. من می‌خواهم بهترین بازی‌ها را انجام دهم و امیدوارم یک روز در تیمی که عاشق آن هستم فوتبال بازی کنم.