محمود مشحون ، در مورد اینکه وضعیت ارسلان کاظمی برای حضور در لیگ برتربسکتبال چگونه است، گفت: مدارک این بازیکن روز گذشته به فدراسیون بسکتبال ارائه شد، اما چون ناقص بود، اعلام کردیم تاز مانی که تکمیل نباشد به هیچ وجه کارت بازی او صادر نمی‌شود. باید پرونده‌اش کامل باشد و اگر یک میلی‌متر هم با قوانین تطابق نداشته باشد، کاری انجام نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: مسئولان تیم ثامن خیلی هم فشار آوردند که کارتش برای بازی با دانشگاه آزاد صادر شود، اما گفتم تا مدارکش کامل نباشد، محال است این کار را کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه گفته می‌شود او سرباز است و نمی‌تواند در لیگ بازی کند، گفت: یکی از مواردی که برای صدور کارت بازی در نظر می‌گیریم همین نظام وظیفه است که بازیکن نباید مشکل داشته باشد.

مشحون در مورد اینکه کاظمی گفته گواهی اشتغال به تحصیل دارد، گفت: دانشجوی کجا بوده است؟ او زمانی که در پتروشیمی بازی می‌کرد، دانشجو بود، اما در این فصل باید بررسی شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به برگزاری مسابقات غرب‌آسیا گفت: این رقابت‌ها از 28 بهمن آغاز می‌شود و دانشگاه آزاد نماینده ایران خواهد بود. اگر فلسطین هم انصراف دهد پتروشیمی را جایگزین وی خواهیم کرد. نمایندگان ایران هم می‌توانند از بازیکنان کمکی استفاده کنند.