مومنی:دوست داشتم به استقلال بیام

مهدی مومنی پس از حضور در تمرینات استقلال اظهار داشت: شرایط طوری بود که دوست داشتم به استقلال بیایم و تمام توانایی خودم را نشان دهم نمی خواهم شعار دهم و می خواهم با بازی خوب و کمک به تیم در دل هواداران جای باز کنم. من نیم فصل اول را سپری کردم و در نهایت نیز به آرزویم که پوشیدن پیراهن استقلال بود، رسیدم.

وی درباره اینکه قرار بود به استقلال خوزستان برود اما به استقلال تهران پیوست، ادامه داد: شرایط طوری بود که من استقلال تهران ترجیح دادم و خیلی خوشحالم که می توانم به این تیم کمک کنم. 

مهاجم جدید استقلال درباره اینکه باید با چند مهاجم باتجربه استقلال برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند اظهارداشت: رقابت خیلی سخت است اما من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم در ترکیب اصلی قرار بگیرم. 

مومنی در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اینکه او با وجود 30 سال سن نمی تواند به استقلال کمک کند، گفت: بازیکن چه 20 سالش باشد چه 30 سالش باید روند خوبی داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند. فکر نمی کنم سن و سال اینقدر مهم باشد. 

وی درباره اینکه اول فصل هم گفته می شد قرار است به استقلال برود، افزود: اول فصل هم از استقلال پیشنهاد داشتم اما نتوانستم بیایم. با این  حال خوشحالم که الان توانستم به تیم محبوبم بپیوندم.

مهاجم جدید استقلال در پایان گفت: قبلا با مظلومی کار نکردم اما همین که به من اعتماد کرد و در نیم فصل من را به استقلال آورده از او تشکر می کنم.