محمدرضا عباسی  درباره شرایط تیمش بعد از شکست مقابل استقلال اظهار داشت: متاسفانه تیم ما در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده و این موضوع باعث نگرانی من به عنوان مدیرعامل باشگاه شده است. انتظار داریم بازیکنان عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند اما باید یک موضوع را هم در نظر بگیریم اینکه بازیکنان جدیدی به سیاه جامگان اضافه شدند و کمی زمان می برد تا بتوانند با هماهنگی نتایج خوبی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: در تعطیلات نیم فصل اردویی را در ترکیه برپا می کنیم و در این کشور بازیکنان با انجام تمرینات و بازی های دوستانه به هماهنگی می رسند و شرایط بهتر می شود. 

مدیرعامل سیاه جامگان درباره احتمال بقای تیمش در لیگ برتر تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که سیاه جامگان در لیگ برتر بماند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

عباسی درباره اینکه گفته می شود بابت شکایت فرهاد کاظمی، محسن فروزان به حبس محکوم می شود تاکید کرد: ما آدم ها هر کدام صاحب محکمه درونی به نام وجدان هستیم. اگر یک نفر آن را بیشتر بیدار کند این مسائل پیش نمی آید. وقتی یک نفر حرف هایی می زند که واقعیت هم ندارد و حتی این حرف ها را خودش هم نشنیده و از قول یک نفر شنیده است باید پای حرفش بایستد. با این حال شک نکنید فرهاد کاظمی موضوع را به جایی نخواهد کشاند که فروزان به زندان برود. ما نیز نمی گذاریم چنین اتفاقی رخ بدهد. چقدر خوب است که ما قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد خودمان با سعه صدر این مسائل را حل کنیم. 

وی درباره اینکه سعید رمضانی اعلام کرده حاضر است در دادگاه به سود فروزان شهادت دهد افزود: برایم جالب است که رمضانی چنین حرفی را زده است. من و سعید رمضانی اصلا در رختکن نبودیم که او بخواهد حرف های فروزان را درباره اهانت فرهاد کاظمی تایید کند. همان طور که گفتم فروزان هم چنین اهانتی را نشنیده است. این مسائل خنده دار است و من ترجیح می دهم وقتم را برای آنها صرف نکنم.