وقتی در جریان بازی استقلال- سیاه‌جامگان، کمک‌داور بازی به اشتباه روی توپی که هنوز از خط دروازه وحید طالب‌لو عبور نکرده بود، پرچم زد و ضربه عنایتی را گل تشخیص داد داور که صحنه عبور توپ از خط دروازه را ندیده بود، با وجود اینکه اطمینان نداشت گل شده یا نشده به پرچم کمک خود استناد و اعتماد کرد و مرکز میدان را نشان داد.

 

استقلالی‌ها برای اعتراض به سمت داور و کمک‌داور هجوم بردند و طرفداران استقلال هم علیه کمک‌داور شعار دادند اما وحید طالب‌لو بلافاصله خودش را به محل درگیری رساند و از هواداران استقلال خواست از شعار دادن خودداری کنند.

گویا طالب‌لو ابتدا به داور گفته شما مطمئن باش توپ از خط دروازه رد نشد که داور توضیح او را نپذیرفته و ادعا کرده روی پرچم کمک خود، سوت زده است. طالب‌لو بعد از شنیدن این توضیح سمت کمک‌داور رفته و به ایلدروم گفته: «خدا وکیلی گل نشد، اگه می‌تونی نظرت رو عوض کن، دلیل نداره دروغ بگم، خودت فیلم رو می‌بینی و متوجه می‌شی!»

توضیحات کاپیتان استقلال از نگاه کمک‌داور قانع‌کننده نبود و تصمیم تیم داوری برنگشت... جالب است بدانید بعد از سوت پایان بازی، وحید که در غیاب رحمتی مصدوم، دروازه‌بان استقلال و کاپیتان این تیم بود، سمت اعضای تیم داوری رفت و بعد از خسته نباشید گفتن به آنها، با خنده به کمک‌داور گفت: «بازی تمام شد و رفت، فدای سرت اما کلین‌شیت من را خراب کردی!» البته از فیلم بازی هم مشخص بود حق با وحید طالب‌لو است. طالب‌لو که بعد از مدت‌ها درون دروازه استقلال ایستاد و به شدت هم از سوی تماشاگران طرفدار مجموعه آبی تشویق شد خیلی دوست داشت بازی با سیاه‌جامگان را با کلین‌شیت تمام کند.