غلامرضا رضایی که بازی با گسترش فولاد را به دلیل مصدومیت از دست داد، در مورد وضعیت فعلی‌اش به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: متأسفانه در بازی قبلی غایب بودم، اما برای بازی با راه‌آهن مشکلی ندارم. خدا را شکر می‌کنم که آخرین بازی را در بیرون از خانه با برد پشت‌سر گذاشتیم، هرچند که قبل از آن به نفت تهران باختیم و این موضوع تا حدودی به ضررمان شد.

وی در مورد اینکه آیا سایپا می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد، خاطرنشان کرد: هر تیمی هدف خاصی را دنبال می‌کند و ما هم دوست داریم نتایج خوبی بگیریم. البته گرفتن سهمیه آسیا برای هر تیمی که چنین هدفی دارد، سخت است. الان تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بین سه تیم بالای جدول باشند و تک تک بازی‌ها سخت است. هر تیمی کمتر اشتباه کند و تمرکز بیشتری داشته باشد در نهایت می‌تواند به هدفش برسد.

مهاجم سایپا که امسال چهار گل به ثمر رسانده است در مورد عملکردش در فصل جاری گفت: من در ابتدای فصل به‌عنوان مهاجم کنار بازی می‌کردم، در چند بازی هافبک بودم و گاهی اوقات هم به‌عنوان مهاجم از من استفاده می‌شد. زدن چهار گل عملکرد بدی نمی‌تواند باشد و فکر نمی‌کنم در این مدت بیشتر از یکی دو موقعیت را از دست داده باشم. البته این را بگویم که در باشگاه سایپا هیچ‌کس به فکر موفقیت‌های فردی و اینکه فقط خودش گل بزند، نیست.

رضایی در مورد اینکه امسال چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: من معتقدم نصف تیم‌های لیگ برتر شانس قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا را دارند و چیزی در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست. هنوز جدول به دو قسمت تقسیم نشده و در نیم‌فصل دوم می‌توان راحت‌تر در مورد این مسئله صحبت کرد.