علی کریمی: شرمنده مردم شدم!

 در خصوص اینکه امروز از قول وی در یکی از رسانه‌ها بابت انتخابش به عنوان بهترین هافبک بعد از انقلاب نقل قولی منتشر کرده، اظهار داشت: من بعد از انتخابم در برنامه 90 به عنوان بهترین هافبک بعد از انقلاب هیچ مصاحبه‌ای با سایت و یا روزنامه‌ای انجام ندادم و الان اولین بار است که بعد از برنامه 90 در این خصوص صحبت می‌کنم. در این مدت هم هر نقل قولی از من منتشر شده، تکذیب می‌کنم.متاسفانه این برای چندمین بار است که چنین اتفاقاتی می افتد.

وی افزود: در خصوص انتخابم از سوی مردم در برنامه 90 باید بگویم که مثل همیشه شرمنده آنها شدم و چیزی جز شرمندگی مقابل مردم برایم باقی نمانده است.

کریمی ادامه داد: من از بقیه نفراتی که در این فهرست بودند، عذرخواهی می‌کنم و به نظر من همه این نفرات جزو بهترین‌های فوتبال ما بودند که خوشبختانه من با برخی از آنها هم‌‌دوره بودم و متاسفانه با برخی هم‌‌دوره نبودم.

وی همچنین در خصوص قدردانی رامین رضائیان از او بعد از گلزنی به پدیده، گفت: رامین به من لطف دارد، کاری برای او انجام ندادم. شاید وسیله‌ای بودم تا رضائیان بتواند شایستگی‌هایش را نشان دهد. او باید از این به بعد تلاشش را بکند تا جایگاهی که به دست آورده را حفظ کند.