رابطه من و علی کریمی، دلی است

مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس پیش از رویارویی با استقلال خوزستان اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی تهران تمرینات خود را به طور منظم انجام دادیم و بچه ها آماده دیدار با استقلال خوزستان هستند. امشب جلسه آنالیز فنی تیم حریف را خواهیم داشت. تیم استقلال خوزستان نمایش فوق العاده ای در این فصل داشته  است و با مربی خوب و خوش نام خود در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است اما پرسپولیس هم نشان داده تیم یکدل و باغیرتی را دارد که می تواند هر حریفی را شکست دهد. سعی می کنیم در بازی فردا توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و با ارایه یک فوتبال هجومی از دقیقه یک تا 90 به دروازه تیم حریف یورش ببریم تا شش امتیاز این بازی را کسب کنیم. 

وی درباره نمایش استقلال خوزستان در این فصل و همچنین خط دفاع فوق العاده این تیم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم عبدالله ویسی مربی باتفکر و باهوشی است. امیدوارم فردا مقابل ما مثل همیشه یک فوتبال باز را به نمایش بگذارند. تیم هایی که در برابر پرسپولیس فوتبال بازی می کنند باعث می شود تیم ما هم نمایش متفاوتی را داشته باشد. همانطور که تیم استقلال خوزستان خط دفاع خیلی خوبی دارد مهاجمان ما هم نشان داده اند که ویرانگر هستند و از این بابت نگرانی خاصی نداریم.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا آنها خودشان را برای اتفاقی مثل استقلال که دیدارش مقابل سیاه جامگان با تغییر زمان همراه شده آماده کرده اند یا خیر، افزود: تا به الان هیچ صحبتی در این رابطه به میان نیامده است و کسی به سرپرست تیم ما گوشزد نکرده است ولی در هر صورت ما تابع قوانین سازمان لیگ هستیم و جوری تمرین کرده ایم که در برابر اتفاقات احتمالی مقاوم باشیم. 

وی درباره توقف پرسپولیس مقابل پدیده که مصادف شد با نبودن او همراه این تیم در مشهد خاطرنشان کرد: از بدشانسی من بود که نتوانستم همراه تیم در مشهد باشم. می توان گفت سعادت نداشتم به پابوس امام رضا (ع) بروم. اما خداراشکر بیماری ام برطرف شده است و می توانم فردا در کنار تیم حضور فیزیکی داشته باشم. بازی با پدیده دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول شاهد بازی درگیرانه ای بودیم اما در 45 دقیقه دوم تیم ما بعد از گلی که دریافت کرد حملات فوق العاده وحشتناکی را روی دروازه پدیده به وجود آورد و به گل رسیداما باز هم روی یک غافلگیری دروازه مان باز شد ولی این پایان کار نبود و بچه ها با غیرت مثال زدنی شان در دقیقه 94 گل تساوی را زدند و یک امتیاز ارزشمند را از تیم خوب پدیده گرفتند. 

قنبرپور درباره عملکرد سوشا مکانی در بازی مقابل پدیده و فشارهایی که بعد از این دیدار روی او به وجود آمد بیان داشت: درباره عملکرد سوشا در بازی مقابل پدیده می توان از منظرهای مختلف به آن نگاه کرد. از دید من سوشا با تجربه ای که به خرج داد باعث شد فاصله ما با پدیده افزایش پیدا نکند که اگر این اتفاق می افتاد  گل رامین رضاییان بیهوده بود. پس از دیدگاه من سوشا در مقابل پدیده نمایش بدی نداشت. 

وی درباره جانشین او در بازی با استقلال خوزستان یعنی ایمان صادقی ادامه داد: ایمان صادقی فصل پیش در تیم ملوان بازی می کرد و امسال به جمع ما اضافه شدند. او دروازه بان آینده داری است که در کنار سوشا رقابت برادرانه ای را انجام داد. مطمئنم او می تواند در بازی با استقلال جواب اعتماد کادر فنی را بدهد و بهترین بازی اش را به نمایش بگذارد. 

مربی پرسپولیس درباره شایعه جذب پیام صادقیان اذعان داشت: وقتی فصل نقل و انتقالات شروع می شود همه تیم ها به دنبال جذب بازیکن و یا خارج کردن یکسری از نفرات از تیم شان هستند. نمی خواهم بگویم پرسپولیس از این قاعده مستثنی است اما تا به الان که با شما صحبت می کنم برانکو ایوانکوویچ هیچ لیستی را به باشگاه ارایه نداده است. مطمئن باشید هر وقت کادر فنی صلاح بداند درباره جذب بازیکن جدید باشگاه اقدام خواهد کرد. 

وی درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرین پرسپولیس تصریح کرد: قبل از هرچیز از ایشان تشکر می کنم که در تمرین تیم ما تشریف فرما شدند. حضور ایشان نشان داد که چقدر به ورزش و علی الخصوص فوتبال اهمیت می دهند و چون خودشان فوتبالی بودند صلاح  ندانستند بچه ها در میان تمرینشان کارشان را قطع کنند. به همین دلیل خیلی زود محل تمرین را ترک کردند ولی از مدیریت باشگاه بسیار راضی بودند و اینکه آرامش دوباره به پرسپولیس بازگشته است خوشحال بودند از طرفی اشاره داشتند هرکمکی از دست وزارت ورزش بربیاید برای تیم ما انجام خواهند داد.

قنبرپور درباره ازدواج محسن مسلمان و پیوستن جرگه متاهلین افزود: خوشحالم که محسن هم سروسامان پیدا کرد برای او و خانواده محترمش آرزوی موفقیت و سرافرازی می کنم. امیدوارم او بتواند فردا نمایش درخشانی برای پرسپولیس داشته باشد. 

وی درباره خوشحالی بعد از گل رامین رضاییان که آن را تقدیم به علی کریمی کرده بود خاطرنشان کرد: از رامین رضاییان بابت خوشحالی زیبایش تشکر می کنم. به شخصه خیلی خیلی  علی کریمی را دوست دارم. زمانی با او در تیم فتح همبازی بودم. رابطه من و علی قلبی و دلی است. حضور او در کنار پرسپولیس می تواندبسیار تاثیرگذار باشد و خیلی دوست دارم که در تمرینات ما حاضر شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت منوچهر شفقتیان همبازی سابق اش در پرسپولیس که  این روزها شرایط خوبی ندارد، توضیح داد: متاسف هستم از این اتفاقی که رخ داده است. منوچهر شفقتیان انسانی خوش نام و خوش قلبی است که نباید این اتفاق برایش رخ می داد. مسوولان ذی ربط باید توجه ویژه ای به او داشته باشند و  حالا که او به کمک جامعه فوتبال نیاز دارد باید حمایتش کنند. او زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران کشیده است.

قنبرپور در پایان به هواداران پرسپولیس گفت: از هواداران فهیم پرسپولیس می خواهم که فردا تیم خود را تنها نگذارند و با حضورشان نیروی دو چندانی را به ساق پاهای بازیکنان تیم تزریق کند. مطمئن باشند جوانان باغیرت پرسپولیس هم نمی گذارند آنها ناراحت به منازل شان بروند.