بنگر: صدر نشین لیگ را بردیم

محسن بنگر پس از تساوی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. دو ضربه هم به تیرک آنها زدیم. مقابل تیم صدر جدول این نوع بازی کردن نشان از قدرت تیم ما دارد. امیدوارم بازی‌های بعدی را هم ببریم و به آینده امیدوار باشیم. در نیم‌فصل هم باید تیم‌مان را تقویت کنیم و با بدنسازی به شرایط بهتری برسیم.

وی گفت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. امیدوارم با یک باخت یا مساوی دلسرد نشوند و هر چه از دهانشان می‌آید نگویند.

مدافع پرسپولیس در مورد اظهارات آرش برهانی در فضای مجازی گفت: برهانی بچه بدی نبود و چیزی در دلش نیست. اگر منظورش تیم ما بوده برایش متأسف هستم اما فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

بنگر در خصوص خداحافظی فروغی کمک داور گفت: فروغی آدم و داور خوبی است. یکی از بهترین‌ها از این فوتبال پرحاشیه رفت.

یکی از خبرنگاران پرسید این موضوع به نفع شما شد یا خیر، گفت: به نفع من چرا. در زمین برخی اوقات اعصاب‌مان خورد می‌شود و داد و بیداد می‌کنیم اما داوران قشر مظلومی هستند.

وی در مورد اینکه آیا مطالبات نوروزی پرداخت شده است یا خیری، گفت‌: ما هم مانند مرحوم نوروزی هستیم و دریافتی نداشتیم. خودم تاکنون 13 درصد از قراردادم را گرفتم. امیدوارم طاهری سرپرست باشگاه در نیم‌فصل حداقل 10 درصد به ما بدهد