نیمار هم موقعیت خراب می‌کند، نباید از طارمی انتقاد کنیم

ادموند بزیک، در خصوص پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس به آن چیزی که می‌خواست رسید، در نیمه اول بازی بسیار خوب و روانی را به نمایش گذاشت و بازی در دست سرخپوشان بود. در نیمه دوم هم به خوبی توانست بازی را اداره کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار بازی خوب و منطقی به نمایش گذاشت و نشان داد که روز به روز وضعیتش بهتر می‌شود. امیدوارم در ادامه لیگ هم بتواند این بازی‌ها را به نمایش بگذارد و هر چه لیگ پیش می‌رود، جایگاهش در جدول بهتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمان لیگ شود، یادآور شد: چرا که نه، همه چیز ممکن است، البته سرخپوشان کار سختی را پیش رو دارند، من به این تیم امیدوارم و استحقاق قهرمانی را دارد، چرا که هم بازیکنان خوب و هم کادر فنی خوبی دارد.

بزیک درمورد اینکه سرمربی سرخپوشان بارها اعلام کرده که در نیم‌فصل نیاز به جذب بازیکن ندارد و آیا به نظر او پرسپولیس در شرایط کنونی برای تقویت تیم نباید بازیکنی را جذب کند، گفت: برانکو بهتر از هر شخص دیگری، تیم و بازیکنانش را می‌شناسد، ما باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم، چرا که همه ما از بیرون تیم را می‌بینیم، اما برانکو در درون تیم است و با شرایط آن آشناست.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس نیاز به جذب گلر ندارد، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم، برانکو بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند در این باره تصمیم بگیرد، شاید با اضافه شدن یک شخص دیگر، شرایط تیم تغییر کند چرا که وقتی بازیکن جدید در نیم فصل به تیم اضافه می‌شود، باید از او استفاده شود چرا که او را جذب کرده‌اند که بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: شما نگاه کنید، در هر بازی بیش از سه چهار توپ به سمت دروازه پرسپولیس نمی‌آید، که اگر دروازه‌بان نخواهد این سه چهار توپ را هم بگیرد، پس یک بازیکن هم می‌تواند درون دروازه قرار بگیرد. به هر حال، هم‌اکنون پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که همین تیم پتانسیل رسیدن به رده‌های بالاتر را هم دارد. اینکه تیم بخواهد بازیکن جذب کند یا خیر، بستگی به تفکرات سرمربی در نیم فصل دوم دارد.

وی در مورد اینکه مهدی طارمی 11 گله شده، اما خیلی‌ها نسبت به موقعیت‌هایی که از دست می‌دهد از او انتقاد می‌کنند، گفت: نیمار هم در دیدار بارسلونا و بتیس دو سه موقعیت گل از دست داد، پس او هم باید با انتقاد و فشار دیگران روبه‌رو شود؟! من یک ماه پیش گفتم که نگذاریم راهی که ما رفتیم را طارمی برود، بیاییم از او حمایت کنیم، چرا که او بازیکن بسیار قابلی است. بهترین مهاجمان دنیا هم موقعیت خراب می‌کنند، پس دلیل نمی‌شود که بخواهیم با از دست دادن چند موقعیت، از بازیکنی که توانایی زیادی دارد انتقاد کنیم.