برانکو هیچ بازیکنی احتیاج ندارد

مصطفی قنبرپور در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بعد از اینکه ما از مشهد بازگشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در ضمن برانکو در هفته ای که گذشت بارها با بازیکنان صحبت کرد و نتیجه اش هم این بود که در بازی دیروز هم در دفاع عالی بودیم و هم در حمله. موقعیتی به حریف ندادیم و 2، 3 موقعیت خوب را هم از دست دادیم. مثلا توپ نوراللهی به جای اینکه به تیر بخورد، می شد وارد دروازه شود.

 

وی ادامه داد: استقلال خوزستان تیم بسیار سخت کوشی بود و خدا را شکر که توانستیم آنها را از پیش رو بردایم. قبل از تعطیلات لیگ یک برد خوب را به هواداران هدیه کردیم و جایگاهمان نیز در جدول بهتر شد.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خداحافظی با برانکو تصریح کرد: بله، ما شب گذشته با برانکو خداحافظی کردیم اما نه برای همیشه چون او 10 روز دیگر به تهران بازمی گردد. امیدوارم بتوانیم بعد از بازگشت برانکو تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و آماده تر از قبل شویم.

 

قنبرپور در پاسخ به این سوال که برانکو قبل از رفتن لیستی به مدیریت پرسپولیس نداده، گفت: من در جریان کامل صحبت های برانکو و طاهری بودم اما هیچ حرفی از جذب بازیکن نشد. برانکو معتقد است بازیکنانی که پرسپولیس در اختیار دارد، برای قهرمانی و موفقیت کافی هستند. چیزی که می دانم، تا الان لیستی از سوی برانکو داده نشده است اما شاید از کرواسی تماس هایی با مدیریت باشگاه داشته باشد و از آنجا این اتفاق رخ دهد.

 

وی درباره اینکه شنیده می شود چند بازیکن از جمله اومانیا در لیست خروجی پرسپولیس هستند، بیان داشت: فکر نمی کنم بتوان از بازیکنی به عنوان لیست خروجی نام برد. من چیزی درباره اومانیا نشنیدم. او یک بازیکن حرفه ای است و بسیار باشخصیت و سخت کوش به کار خود ادامه می دهد. اگر این بازیکن نیمکت نشین است، دلیلی برای ضعفش نیست و برانکو تصمیم می گیرد. تنها بازیکن خروجی ما علی فاطمی بود که امیدوارم بتواند در راه آهن موفق باشد.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با برنامه بازیکنان در مدت 10 روز تعطیلی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما حرفه ای هستند و باید طبق دستور برانکو استراحتشان فعال باشد. فکر می کنم تقریبا باید روزانه 30 دقیقه نرم دوی در برنامه بازیکنان باشند تا از فرم خوب خود خارج نشوند. به هر حال بازیکنی که در حد پرسپولیس است، تکلیف خودش را می داند و فقط به فکر تفریح نیست اما از نظر ذهنی بازیکنان به این ریکاوری نیاز داشتند.

 

قنبرپور در پایان افزود: باید از هواداران فهیم پرسپولیس و همچنین کانون هواداران تشکر کنم که دیروز واقعا شور و شوق زیادی را برای بازیکنان آفریدند. امیدوارم روند خوب پرسپولیس در نیم فصل دوم ادامه پیدا کند و گام در راه قهرمانی بگذاریم.