برد مهم با خریدهای طلایی

سیاه جامگان موفق شد تا در بازی مهم قعرنشینان با درخشش آلاجی سوسه یک سه امتیاز مهم به جمع امتیازاتش بیفزاید. استقلال اهواز سیزدهمین باخت فصلش را در این لیگ برابر سیاه جامگان متحمل شد. سیاه جامگان با این برد، توانست انتقام باخت دور رفت را بگیرد.

 

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 14:30  ورزشگاه ثامن مشهد

داور: بابک وسیله بر      کمک‌ها:  فرزاد بهرامی و حمزه علی سلیمی

کارت زرد:

 حسین کریمی دقیقه 69 سیاه جامگان

کارت قرمز:

محمد اسماعیل نظری دقیقه 90+1 استقلال اهواز

عادل کلاه کج دقیقه 90+3 استقلال اهواز

 

سیاه جامگان:

 محمدحسن عین افشار، میثم  حسینی، رضا شربتی، علیرضا نقی زاده(60 زامهران)، مهدی جعفرپور، مصطفی احمدی، الوکورده، حسین کریمی(75 سعید واسعی)، ایمان موسوی، کل کنویا و آلاجی سوسه.

سرمربی: فرهاد کاظمی

 

استقلال اهواز:

لوییز فرناندو، علی حلیچی، محمداسماعیل نظری، مهدی اسلامی، شاهین مجیدی، عادل کلاه کج، حسین بهرامی، مبین میردورقی(80 رضا ایار)، حمزه خذیراوی، رضا بهمئی(56 علی بیگدلی) و میلاد میلاد پاک پرور.

سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

 

شرح گل‌ها:

1-0(سیاه جامگان): شوت حسین کریمی درون محوطه جریمه را فرناندو ناقص دفع کرد تا سوسه با یک بغل پای ساده دروازه خالی تیم استقلال اهواز را باز کند.

2-0(سیاه جامگان): سانتر از چپ مشهدی ها با ضربه سر سوسه همراه شد ، توپ درون دروازه به زامهران رسید تا او با یک ضربه راحت دروازه را باز کند و اختلاف را برای سیاه جامگانی ها دو برابر کند.

2-1 (استقلال اهواز) : ضربه ی علی بیگدلی از سمت چپ را عین افشار دفع کرد تا خضیراوی دروازه خالی را باز کند و اختلاف را کم کند.

 

شرح نیمه اول:

توپ و میدان در نیمه اول در اختیار سیاه جامگان بود و این تیم موقعیت های زیادی به دست آورد که از ان ها استفاده نکرد البته نباید از عملکرد خوب دروازه بان استقلال اهواز هم چشم پوشی کرد، آبی پوشان اهواز یک بازی درگیرانه انجام دادند و بازیکنان این تیم کمی عصبی بودند که همین موضوع باعث می شد خطاهای متعددی پشت محوطه جریمه استقلال اهواز اتفاق بیافتد که در نهایت دو تیم بدون گل زده به رختکن رفتند.

 

دقایق حساس:

دقیقه ۳۳: ضربه ایمان موسوی در دستان فرناندو جای گرفت.

دقیقه ۳۵: ضربه کاشته سید میثم حسینی  که به زیبایی زده شد با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ضربه بغل پا الوکورده را فرناندو دور‌کرد.

دقیقه 58: شوت از راه دور حسین کریمی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 69 : ضربه آلاجی سوسه در حالت تک به تک را فرناندو فوق العاده دفع کرد.

دقیقه 85 : ضربه راه دور رضا ایرا با اختلاف کم از دروازه بازی به بیرون رفت.

دقیقه 86 : ضربه سالارافراسیابی ازسمت راست را فرناندو در اختایر گرفت.