ژنرال:اگر بگویم خوبیم دروغ گفتم

امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در جمع خبرنگاران گفت: در این بازی چهار پنج بازیکن مان نبودند و مجبور بودیم از امیدها روی نیمکت استفاده کنیم و به همین دلیل نمی توانستیم تغییر روش دهیم.

 

او ادامه داد: از بازی تیمم راضی نیستم چرا که این بازی اجازه فوتبال به دو تیم نمی داد، از طرف دیگر به غیر از یکی دو بازیکن، از باقی بازیکنان مان راضی نیستم. ما در این بازی چیزی از تراکتورسازی ندیدیم، تنها نکته خوب مان این بود که کمی از نظر بدنی بهتر شدیم، اما اگر بگویم خوب بازی کردیم به شما دروغ گفتم.

 

قلعه نویی در ادامه گفت: از خالد شفیعی ممنونم در روز ی که تیم مان نتوانست در گلزنی و ارائه بازی خوب موفق باشد گلزنی کرد.

 

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با بازیکنانی که جذب این تیم می شوند گفت: ما قطعا یک مهاجم می گیریم، کارهای مهاجم دیگرمان را نیز در حال انجام هستیم تا به تیم بپیوندد، درباره ادینهو هم باید بگویم که او از اول مدنظر ما بود اما در مصاحبه هایی که خود شما از او گرفتید عنوان کرده که نتوانسته رضایت نامه خود را بگیر.

 

او درباره عملکرد هواداران تیمش گفت: وقتی در جریان بازی، بازیکنان بیرون زمین تشویق شوند معلوم است که بازیکنان داخل زمین روحیه خود را می بازند. از طرف دیگر در فوتبال ما دقیقه 24 برای خدا بیاورز نوروزی شده و دقیقه 80 هم برای آقای عباسی، من مب خواهم بدانم ایشان چه کند؟ چه کاری باید می کرد که نکرد؟ اصلا برای چه بر علیه ایشان شعار داده می شود؟

 

او درباره مهاجم جدید این تیم و شزایط سرخ پوشان تبریزی گفت: پس از اردوی مان و برنامه های آماده سازی در نیم فصل دوم قطعا یک تراکتورسازی دیگری را خواهیم دید. درباره مهاجم جدید تیممان نیز باید بگویم ابتدا بگذارید کارهای شریفی هم انجام دهیم بعد در مورد وی می گوییم.

 

قلعه نویی درباره بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: از جمع بازیکنانی که از ما جدا می شوند فقط میرهانی باقی مانده که او هم از ما جدا می شود و باقی بازیکنان از تیم جدا شدند. حمزه یونس و رمزی هم فعلا بلاتکلیف هستند.

 

او درباره تاثر ابراهیمی پس از گلزنی به تراکتورسازی گفت: مردم باید قدرشناس باشند، امثال محمد ابراهیمی جوانی شان را در این تیم گذاشتند، او امروز مردانه برای تیمش بازی کرد، اینها که در لیگ یک و لیگ برتر برای تراکتورسازان زحمت کشیدند تاریخ این تیم هستند. ابراهیمی، اسدی و کیانی پیشنهادهای بسیار خوبی داشتند اما در این تیم ماندند و برای فوتبال تبریز زحمت کشیدند. همین الان اگر می شد حاضر بودم سه بازیکن بدهم و او را بگیرم.

 

قلعه نویی در پایان راجع به چمن ورزشگاه یادگار اما گفت: بعد از ورزشگاه آزادی این زمین از باقی زمین های ایران بهتر است.