حتما برانکو بازیکن نمی خواهد

حسین عبدی  در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل قهرمان نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: از ابتدای فصل اعلام کردم که برای جلوگیری از به وجود آمدن حواشی نمی خواهم در بحث های فنی نقطه نظرات خودم را اعلام کنم. با این حال قطعا به عنوان عضوی از باشگاه پرسپولیس از این پیروزی بسیار خوب خوشحال هستم. مهمتر اینکه در روزی این اتفاق افتاد که هواداران زیادی نسبت به بازی های گذشته به ورزشگاه آمده بودند و امیدوارم این اتفاق در بازی های آینده نیز تکرار شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر به اهدافی که از قبل پیش بینی کرده بود رسیده است یا خیر، عنوان کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل هدف خود را بر این اساس قرار داده بودند که باشگاه تا مقطعی از فصل به یک ساماندهی مناسب برسد. خیلی از مشکلات مدیریتی در باشگاه وجود داشت که باید حل می شد. ما باید از یک سراشیبی بالا می رفتیم که شیب بسیار تندی داشت و هنوز هم این اقدامات تمام نشده است.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: البته از نظر فنی نیز اهدافی را در نظر گرفته بودیم که خیلی بالاتر از جایگاه فعلی پرسپولیس در جدول و امتیازاتی که تیم جمع کرده بود. پرسپولیس خیلی خوب فصل را شروع نکرد اما به تدریج توانست با حمایتی که مدیریت از کادر فنی و بازیکنان انجام داد به روزهای خوب خود برسد.

 

وی ادامه داد: اهداف ما در فصل جاری بسیار بالاتر از اینهاست که برای رسیدن به آن باید روند فعلی بعد از تعطیلات ادامه پیداکند. البته روند تیم بسیار مثبت بوده و نمی توان از کسی خرده گرفته که مقصر نتایج ضعیف ابتدای فصل است. برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم اردوی 10 روزه ای در دوبی در نظر گرفته شده که امیدوارم کادر فنی در آنجا به اهداف خود دست پیدا کند.

 

عبدی در خصوص اینکه در تعطیلات لیگ به بازیکنان پرسپولیس پرداختی انجام می شود، گفت: از الان نمی توانم قولی بدهم یا چیزی در این باره بگویم. به هر حال تمام فکر و ذکر اعضای هیات مدیره رفع دغدغه های اعضای تیم است تا با خیالی راحت بتوانند در ادامه فصل برای قهرمانی تلاش کنند. قطعا سعی می کنیم به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان را طبق روال گذشته پرداخت کنیم.

 

وی در پایان درباره اینکه با توجه به عدم علاقه مندی برانکو به فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل ممکن است مسئولان باشگاه در این باره اقدامی انجام دهند اذعان داشت: قطعا هر قدمی که بخواهیم در فصل نقل و انتقالات برداریم باید با هماهنگی کادر فنی باشد. این اتفاق در ابتدای فصل با تعاملی که میان ما و برانکو به وجود آمده بود به خوبی رخ داد اما درباره نیم فصل باید بگویم تا به حال هیچ لیستی برای خرید بازیکن از سوی برانکو به مسئولان باشگاه ارائه نشده است. این درحالی است که او به مرخصی رفته و با این روند به نظر می رسد به بازیکنان فعلی تیم اعتقاد دارد و نیازی به جذب بازیکن جدید نمی بیند.