فشنگچی در این باره گفت: فولاد عملکرد خوبی دارد ولی متاسفانه ما در بسیاری از بازی‌های به خاطر ترس از شکست و استرس بازی نتوانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

 

او ادامه داد: پدیده هم تیم خوبی است و این مساله را می‌توان از نتیجه‌ای که جلوی پرسپولیس کسب کرده متوجه شد ولی ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و خدا را شکر توانستیم یک برد شیرین قبل از تعطیلات نیم‌فصل به دست آوریم. امیدوارم که این پیروزی‌ها دنباله دار باشد.

 

وی در مورد آماربالای گلهای زده و خورده فولاد، افزود: من نمی‌توانم در مورد اینکه فولاد نیاز به بازیکن دارد یا نه، حرفی بزنم چون این نظر سرمربی تیم است، ولی ما خوب بازی می‌کنیم. فولاد هیچ چیزی کم ندارد و بیشتر گلهایی هم که در یافت می‌کنیم روی اشتباهات فردی است.

 

فشنگچی گفت: جایگاه فولاد در رده‌های پایین جدول نیست و تیمی مثل فولاد همیشه شخصیت قهرمانی دارد. مطمئناً اگر از هر کسی در ابتدای فصل سؤال می‌کردید فولاد را جزو امیدهای اول قهرمانی و کسب سهمیه می‌دانست ولی به هر حال این افت‌ها در فوتبال طبیعی است امیدوارم زودتر به روزهای خوبمان برگردیم.

 

او در مورد اخبار مبنی بر جدایی اسکوچیچ از فولاد، اضافه کرد: شاید باور نکنید ولی همین استرس اخبار مربوط به جدایی آقای اسکوچیچ در این فصل روی تیم ما خیلی تأثیر منفی گذاشت. آقای اسکوچیچ مربی خوبی است و بچه‌ها از لحاظ تاکتیکی و اخلاقی با آقای اسکوچیچ رابطه خوبی دارند. خدا را شکر که فعلاً ایشان در فولاد ماندگار شدند.

 

فشنگچی در مورد دو دستگی هواداران فولاد گفت: به نظر من هواداران خونگرم فولاد باید دست از چند دستگی بردارند. در بازی با پدیده هواداران ما فقط فولاد را تشویق کردند و خدا را شکر هم ما نتیجه گرفتیم. من از هواداران فولاد می‌خواهم که در بازی‌های برگشت فولاد را حمایت کنیم تا نتیجه بگیریم.