قلیچ:مسئولان پرسپولیس جرات کنار گذاشتن مکانی را ندارند

وحید قلیچ در مورد اینکه سوشا مکانی به دلیل برخی مسائل به زندان منتقل شد گفت: باید به مکانی کمک کنند تا مشکلش حل شود اگر او را به حال خودش رها کنم وضعیت بدتر خواهد شد. بنده تصاویری که مربوط به او است را دیدم این مسائل در کشور ما ناپسند است و ورزشکار مطرح و کسی که گلر تیم بزرگی مثل پرسپولیس است باید بیشتر مراقب زندگی شخصی‌اش باشد.

وی افزود: اگر او را کمک نکنم وضعیت بدتر می‌شود. آن زمانی که ما می‌گفتیم در فوتبال ما یاغیگری وجود دارد و بازیکن درون زمین ولی فکرش جای دیگری است هیچ کسی توجهی نمی‌کرد. حالا صحت اظهارنظر ما مشخص شد. متاسفانه مسئولان پرسپولیس مثل کبک سرشان را در برف کرده‌اند و خبر ندارند چه اتفاقاتی حول این باشگاه می‌افتد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس از این قبیل اتفاقات متضرر نمی‌شود تصریح کرد: صد در صد پرسپولیس متضرر می‌شود. بارها تاکید کرده‌ام این تیم نیاز به دو گلر خوب دارد تا دچار چنین مشکلاتی نشود. وقتی یک گلر در تیم حضور دارد که می‌دانم هر چقدر هم که بد باشد درون میدان قرار بگیرد این اتفاقات می‌افتد. به نظر من مکانی را پیش یک روانشناس هم ببرم تا او مشکلش را مطرح کند تا دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

وی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس نیاز به جذب یک گلر دیگر دارد گفت: صد در صد پرسپولیس باید یک گلر جذب کند اگر بنده مربی گلرهای پرسپولیس بودم هیچ کدام از این سه دروازه‌بان را حفظ نمی‌کردم. باور کنید گلرهای بسیار خوب و با کیفیتی در لیگ دسته اول حضور دارند که می‌توان آن‌ها را جذب کرد اما ما فقط به اسم و رسم‌ها نگاه می‌کنیم.

قلیچ در رابطه با مطرح شدن بحث کنار گذاشتن سوشا مکانی به خاطر حواشی اخیر تصریح کرد: این مسئله به نظر کادر فنی و مدیریت بستگی دارد اما فکر نمی‌کنم چنین جراتی در مسئولان پرسپولیس مشاهده شود.

وی در مورد اینکه بالاخره پس از مدتها به دلیل شکستگی پا از بیمارستان مرخص شد عنوان کرد: خدا را شکر وضعیتم بهتر است و در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت هستم و روز به روز بهتر می‌شوم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: به مسئولان پرسپولیس علی پروین و .. می‌گویم وحید قلیچ به هیچ کدام از شماها نیاز ندارد. آنکه باید به داد من می‌رسید رسید از من گذشت ولی دیگر با سایر بچه‌ها این کار را نکنید و بگذارید در حال خودمان باشید شما فقط بلد هستید تا کسی با مشکلی روبرو می‌شود با او عکس بگیرید.