موضعی درباره سوشا نداریم

محمدرضا زادمهر  درباره اتفاقات اخیر حول و حوش دروازه بان این تیم اظهار داشت:عصر دیروز از این موضوع مطلع شدم اما فرصت نشد تا اطلاعات دقیقی در این مورد کسب کنم. به همین خاطر امروز و در جلسه هیات مدیره باشگاه قطعا در این باره صحبت هایی با دیگر اعضای مسئول در باشگاه خواهم داشت.

 

وی در این باره که موضع شخصی اش درقبال اخبار مربوط به سوشا مکانی چیست توضیح داد: چون اطلاعات کافی درباره پرونده دروازه بان تیم مان ندارم نمی توانم موضعی در این باره اتخاذ کنم.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره که در صورت قطع همکاری باشگاه با دروازه بان اصلی این تیم آیا سرمربی تیم هم در جریان موضوع قرار می گیرد یا نه، گفت: قطعا هر اتفاقی در باشگاه پرسپولیس مربوط به تیم فوتبال بزرگسالان رخ بدهد با اطلاع برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. البته او در حال حاضر خارج از ایران است اما در صورت اتخاذ تصمیماتی از این دست حتما با برانکو صحبت خواهد شد.

 

زادمهر درباره عملکرد کلی پرسپولیس در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل یک حرکت رو به رشد داشتیم. طوری که در 5 هفته اول 10 گل خوردیم. در 5 هفته دوم 4 گل و در 5 هفته سوم 3 گل. از طرف دیگر در خط حمله هم آمار گل هایمان بالاتر رفت تا در پایان مسابقات قبل از تعطیلات پس از استقلال دومین خط حمله لیگ را داشته باشیم.

 

وی درباره تیم استقلال گفت:استقلال همواره برای ما رقیبی قابل احترام بوده و هواداران ما نسبت به نتایج تیم مان مقابل استقلال حساس هستند که این از زیبایی ها و جذابیت های فوتبال است. با این حال همین که پرسپولیس و استقلال جدا از مسابقات لیگ رقابتی دیرینه با یکدیگر دارند از جذابیت کار این دو تیم می افزاید.

 

زادمهر در پایان در این باره که تیم های پرسپولیس و استقلال این هفته ها در لیگ خوب ظاهر شده اند توضیح داد: هر زمان سرخابی ها در لیگ قوی و مقتدر ظاهر شده اند ما تیم ملی خوبی را هم در کشورمان روانه مسابقات بین المللی کرده اند. سایر رقبا و تیم های لیگ همگی قابل احترام هستند. اما این حقیقت غیرقابل کتمانی است که با موفقیت دو تیم پرسپولیس و استقلال تیم ملی ما هم شادابی و توان بیشتری پیدا می کند.