نورمحمدی که در هفته‌های اخیر زوج نسبتا مطمئنی را همراه با بنگر در قلب خط دفاعی این تیم ایجاد کرده‌اند، معتقد است پرسپولیس می‌تواند با این روند عنوان قهرمانی لیگ برتر را به ‌دست آورد.

هیچ‌کس باور نمی‌کرد

رضا نورمحمدی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره روند صعودی این تیم در فصل جاری می‌گوید: «از ابتدای فصل ما گفتیم که امید زیادی به موفقیت داریم؛ چون همان زمان هم خوب بازی می‌کردیم اما با بدشانسی نتیجه نمی‌گرفتیم. با این‌که پرسپولیس دیرتر از سایر رقبا بردهایش را آغاز کرد اما توانستیم با همدلی‌ای که برانکو بین بازیکنان ایجاد کرد، خودمان را به جمع مدعیان اضافه کنیم. الان هم هنوز اتفاق خاصی رخ داده و باید در نیم‌فصل دوم به این روند ادامه دهیم.»

برانکو به بازیکنان ایمان دارد

او صحبت‌هایش را با اظهارنظر درباره شانس قهرمانی سرخپوشان ادامه می‌دهد: «تمام هدف ما این است که قهرمان شویم. برانکو به بازیکنان پرسپولیس ایمان دارد و بارها این موضوع را در مصاحبه‌هایش اعلام کرده است. حتی گفته برای نیم‌فصل به بازیکن جدیدی نیاز ندارد و این نشانه اعتقاد او به بازیکنان پرسپولیس است. البته در پرسپولیس جوی وجود دارد که من در تمام سال‌های حضورم در این تیم، ندیدم. حتی بازیکنان نیمکت‌نشین نیز به اندازه بازیکنان اصلی استرس دارند.»

کاپیتانی بعد از نوروزی

کاپیتان پرسپولیس درباره این‌که بعد از‌ هادی نوروزی این مسئولیت را برعهده گرفت، خاطرنشان می‌کند: «هنوز هم جای خالی‌ هادی در پرسپولیس حس می‌شود و ما هر کاری می‌کنیم تا یاد او زنده بماند. بستن بازوبند کاپیتانی برایم بسیار سخت است اما به هرحال در تیم یک نفر باید این مسئولیت را قبول می‌کرد که من به دلیل سابقه‌ام این کار را کردم. امیدوارم مسئولان خانواده‌ هادی را فراموش نکنند تا پسرش به‌زودی جای او را پرکند.»

مصدومیت‌های پرتعداد

نورمحمدی درباره مصدومیت خودش نیز می‌گوید: «نخستین‌بار چند هفته قبل در زمین مصدوم شدم اما توانستم بعد از یک هفته غیبت برگردم اما متاسفانه این مصدومیت دوباره سراغم آمد. نمی‌دانم دلیلش چیست که اینگونه مصدوم می‌شوم اما تعطیلات لیگ فرصت خوبی است تا کاملا بهبود پیدا کنم و بتوانم آماده‌تر از قبل برگردم.»

توهین‌ها، کار پرسپولیسی‌ها نیست

وی در پایان درباره بازگشت بازیکنان پرسپولیس به اینستاگرام می‌افزاید: «تصمیم گرفتیم بعد از اتفاقاتی که در اینستاگرام برای برخی از بازیکنان رخ داد، از فضای مجازی کمی دور باشیم. حالا که مسابقات تعطیل شد و تیم هم نتایج خوبی گرفت، با تصمیم جمعی دوباره صفحات بازیکنان فعال شد تا با هواداران در ارتباط باشند. البته من مطئمنم آن توهین‌ها کار هواداران پرسپولیس نبوده و امیدوارم دیگر از این پس تکرار نشود. باید کمی فرهنگمان را درباره استفاده از شبکه‌های اجتماعی بالا ببریم چون شنیدم که سوشا هم قربانی همین اتفاق یعنی سوءاستفاده برخی افراد از شبکه‌های اجتماعی شده است.»