علیرضا حقیقی جایگزین سوشا مکانی

علیرضا حقیقی که در همین پرسپولیس چهره شد و راه حضور در فوتبال اروپا را در پیش گرفت حالا بعد از چند سال بار دیگر در لیست گلرهای مد نظر این باشگاه برای حراست از چارچوب دروازه قرار گرفت. با اتفاقاتی که برای سوشا مکانی رخ داد و نارضایتی که از عملکرد این بازیکن در نیم فصل نخست پیش آمد مسئولان باشگاه به شدت در پی جذب یک دروازه بان ششدانگ بودند که نام علیرضا حقیقی هم در بین گزینه های آنها قرار گرفت.

 

حقیقی در حال حاضر سخت در پی جدایی از روبین کازان  در نقل و انتقالات زمستانی است از همین رو پرسپولیسی ها که در بین گزینه های دروازه بانی نام علیرضا بیرانوند از نفت تهران و محمدرشید مظاهری از ذوب آهن را در لیست دارند تصمیم به مذاکره با گلر سابق خود دارند تا در صورت تمایل حقیقی را بازگردانند.

 

البته شماره یک تیم ملی این روزها سخت در تلاش است تا با یک تیم انگلیسی حاضر در لیگ دسته اول به توافق رسیده و از تیم روسی جدا شود اما با رقم فسخ قراردادی که روبین در نظر گرفته بعید است حقیقی بتواند طعم حضور در چمپیون شیب انگلیس را بچشد و بازگشت قرضی به پرسپولیس می تواند راهکار مناسبی برای این بازیکن برای حفظ جایگاهش در تیم ملی باشد.